Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Näe.. hon är inte handtam på det sättet, men annars tar man mitt över kroppen och lyfter bara, eller håller ner handen och petar på lite bakom..sEiKo skrev:Plockar du med henne nånting?
Isåfall hur gör du när du tar upp henne?
Minimorran skrev:Näe.. hon är inte handtam på det sättet, men annars tar man mitt över kroppen och lyfter bara, eller håller ner handen och petar på lite bakom..
Oftast använder jag mig av träpinnen i terrariet och låter henne krypa upp på när jag ska lyfta ut henne för att städa till exempel.
Men för fan grabbar skärp er... Kom till mitt garage nån gång. Bebis-spindlarna ser ut som Swedies "Mördarspindel". Jag ser sånna varje gång jag ska hämta hojen...Swedie skrev:Ja det var iaf känslan när den kom lunkandes mot mig från under TVn. Länge sedan jag blev så vettskrämd. Faktiskt aldrig sett en sådan stor spindel i Sverige som inte finns i bur![]()
Spana in storleken på den. Nu är den ihjälklubbad med först en kudde för o hålla den kvar, men den levde fast med brutna ben. Sen så blev det förlängt golvmopp att ta hand om sista mosaren.
Denna spindel gjorde mig genast mindre maskulin. Usch för spindlar!![]()
![]()
Den kanske ska ömsa... då måste den fasta lite först..sEiKo skrev:.. just nu så matvägrar den.
Minimorran skrev:Den kanske ska ömsa... då måste den fasta lite först..![]()
~Settan~ skrev:DÄR fick jag rediga rysningar!! TWI! Vilken rälig en! Måste vara muterad![]()
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti
Den 7–10 augusti 2025 förva... |