spectre
BRASSA å dra i helvet
Jag mönstrade för några månader sedan, jag skyllde på ryggproblem, självmordstankar och problem med ett knä. Jag slapp göra lumpen 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Castor skrev:2253564sj åkte tilll gbg och mönstra och kom in till psykologen före testerna och där var bara att säga att man inte ville så slapp man , bara och hoppas att du kommer till psykologen först

spectre skrev:2253575Klart att SJ skickar tåg till Göteborg, vore väll konstigt om dom inte gjorde det.![]()
Castor skrev:2253596lätt men i detta fall menade jag sj=själv my bad att inte skriva hela ordet![]()

MRJaggu skrev:2250676Skall till götet å mönstra imorn tydligen till saken hör att jag verkligen INTE vil göra lumpen, har hört att "risken" att bli uttagen idag är ganska liten om man inte vill men kan man bli tvångsuttagen ändå?![]()
EDIT Stvafle
. Man var ju inte så motiverad som 17-åring.Dark_Messenger skrev:2283391Gör så här: Inför psykologen; Linda in dig i aluminiumfolie, prata förvirrat om "när de kommer för att hämta mig" och "att DE kan läsa mina tankar" etc etc..
Killen torde ju redan ha kort..!? Sen utesluter väl inte det ena det andra.Jonte VSB R-T skrev:2283452Och sen får han aldrig körkort.
Dark_Messenger skrev:2283688Killen torde ju redan ha kort..!? Sen utesluter väl inte det ena det andra.
Jag har aldrig ångrat mig det minsta. Gött att få ett helt års försprång i arbetsliv/akademisk karriärRikkard skrev:2283244Ångrar mig som fan nu för tiden. Man var ju inte så motiverad som 17-åring.

Haha! Jo jag förstod det. Men vafan, jag tycker man hör så många galna historier om den "beryktade mönstringspsykologen" och vad folk har gjort så.. De har nog varit med om det mesta.Jonte VSB R-T skrev:2283708Menar bara att en psykolog på allvar tror man är sprittsprångadegalen så kan man få problem med andra saker.
Borde ju funka.Starstriker skrev:2283760Kan man inte helt enkelt komma till önstringen aspackad?

Felix skrev:2253365Lycka till... jag försökte.
1. Hamna i flottan
2. Hamna så nära Gbg som möjligt
3. Blev placerad på I22 i Kiruna
min farfar berättade när han mönstrade (i Sverige). Han var då kapten i engelska flygvapnet (pilot) och kom till sverige efter kriget.
Han blev placerad som menig på ett lagermönstringsförättarna is the shit
![]()
Har även en kollega som fick mönstringen uppskjutning tills efter han var klar med sin civ. ing utbildning, dessutom idrottsman på halvhög nivå. Han blev malaj när han mönstrade![]()

Fräd skrev:2284640Jag var mig själv på mönstringen, det gick som det gick. Blev E-klassad vid disken i receptionen, sen rullade det på i den stilen
Blev hemskickad såklart.

|
|
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”
På MC-mässan i vintras anor... |
|
|
Nisse Hedlund bortgången
Den legendariske motorkonst... |
|
|
En dag på dragstrippen