möhippeåkning önskas

jesper

#72 Rookie 600
Gick med
16 Mar 2003
Hoj
660+r6
En kompis till frugan ska gifta sig och hon frågade då om det gick att ordna någon form av mc-kidnappnings-åkning. Finns det några URR-are som tror sig kunna ställa kan ställa upp på något sådant??? Ju fler desto bättre!!! Vore ganska coolt om det dök upp sisådär en 20+ hojjar... :squid

Tanken är i varje fall att det inte ska vara några som "offret" känner, jag hänger på själv men håller mig nog lite i bakgrunden (om vi blir många så känner hon nog inte igen mig eftersom hon aldrig har sett hojjen). Efter "kidnappningen" så åker vi en sväng i lagomt tempo i kanske max 1 timme då vi ska vara tillbaka i Uppsala, därefter är alla fria att göra vad dom vill...

Alltså:

När: 23/8 kl 09.30 (tidigt...), samling på lämplig plats strax innan.
Var: Luthagen
Hur långt/länge: så långt man kommer på 1/2 - 1 timme, slutdestination Uppsala.
Varför: För att det är kul!!!

Maila, pm-a eller svara i tråden om ni kan vara med. Tänk på: ju fler kockar desto bättre soppa!

/Jesper

Hojta till om ni vill ha förstärkning från Stockholm hi hi
jag ställer gärna upp brukar köra möhippor här i stan :=)

Gixxer Mike skrev:
Hojta till om ni vill ha förstärkning från Stockholm hi hi
jag ställer gärna upp brukar köra möhippor här i stan :=)

HOJT! Som sagt, ju fler... jag tänker ju inte hindra er om ni har lust att åka från stockholm till u-a bara för att ställa upp på en sån här grej. Otroligt SCHYSST! Sprid ordet bland dina bröder och systrar!

Ehh... Jag vill inte förstöra möhippan, men den 23'dje Augusti är det Sporthoj.com fest i Örebro. Vi är ett gäng från
U-aRR som skall dit och :öl :crash :zpy
Trots allt finns det väl några förtappade själar kvar i stan den dagen... :rolleyes:

JoS skrev:
Ehh... Jag vill inte förstöra möhippan, men den 23'dje Augusti är det Sporthoj.com fest i Örebro. Vi är ett gäng från
U-aRR som skall dit och :öl :crash :zpy
Trots allt finns det väl några förtappade själar kvar i stan den dagen... :rolleyes:

Tänkte åsså säga det..
Men NÅGRA måste de väl vara kvar ändå tycker man...

jesper skrev:
HOJT! Som sagt, ju fler... jag tänker ju inte hindra er om ni har lust att åka från stockholm till u-a bara för att ställa upp på en sån här grej. Otroligt SCHYSST! Sprid ordet bland dina bröder och systrar!

Vafaan man ställer väl upp för sina hojbröder och systrar hi hi hi
sen lever man för att köra hoj..så vafaan säger man..hi hi
Ge mig tid och datum och vem jag ska träffa eller leta efter..har nog bara träffat JOS tror jag..förra året på Lunda när vi tränade med Fyrsten inför Arlanda.
/Miike

jesper skrev:
En kompis till frugan ska gifta sig och hon frågade då om det gick att ordna någon form av mc-kidnappnings-åkning. Finns det några URR-are som tror sig kunna ställa kan ställa upp på något sådant??? Ju fler desto bättre!!! Vore ganska coolt om det dök upp sisådär en 20+ hojjar... :squid

Tanken är i varje fall att det inte ska vara några som "offret" känner, jag hänger på själv men håller mig nog lite i bakgrunden (om vi blir många så känner hon nog inte igen mig eftersom hon aldrig har sett hojjen). Efter "kidnappningen" så åker vi en sväng i lagomt tempo i kanske max 1 timme då vi ska vara tillbaka i Uppsala, därefter är alla fria att göra vad dom vill...

Alltså:

När: 23/8 kl 09.30 (tidigt...), samling på lämplig plats strax innan.
Var: Luthagen
Hur långt/länge: så långt man kommer på 1/2 - 1 timme, slutdestination Uppsala.
Varför: För att det är kul!!!

Maila, pm-a eller svara i tråden om ni kan vara med. Tänk på: ju fler kockar desto bättre soppa!

/Jesper
yammis kan nog tänka sig att ställa upp

Bear skrev:
Nå jesper, hur blir det ?
23 e ju i morrn ju.

//B

Solly, har glömt bort att skriva att det OBS INTE BLIR NÅGOT!!! Det var ju lite osäkert på hur många som kunde komma med tanke på både sh-festen och gr2-dagen, nu blev gr2-dagen flyttad men det fick jag reda på lite försent så tjejerna har planerat in annat... :öl :rock :whip :öl :zpy

Men tack ändå till ni som var villiga att ställa upp!!! :tummenupp

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...