En kompis till frugan ska gifta sig och hon frågade då om det gick att ordna någon form av mc-kidnappnings-åkning. Finns det några URR-are som tror sig kunna ställa kan ställa upp på något sådant??? Ju fler desto bättre!!! Vore ganska coolt om det dök upp sisådär en 20+ hojjar...
Tanken är i varje fall att det inte ska vara några som "offret" känner, jag hänger på själv men håller mig nog lite i bakgrunden (om vi blir många så känner hon nog inte igen mig eftersom hon aldrig har sett hojjen). Efter "kidnappningen" så åker vi en sväng i lagomt tempo i kanske max 1 timme då vi ska vara tillbaka i Uppsala, därefter är alla fria att göra vad dom vill...
Alltså:
När: 23/8 kl 09.30 (tidigt...), samling på lämplig plats strax innan.
Var: Luthagen
Hur långt/länge: så långt man kommer på 1/2 - 1 timme, slutdestination Uppsala.
Varför: För att det är kul!!!
Maila, pm-a eller svara i tråden om ni kan vara med. Tänk på: ju fler kockar desto bättre soppa!
/Jesper

Tanken är i varje fall att det inte ska vara några som "offret" känner, jag hänger på själv men håller mig nog lite i bakgrunden (om vi blir många så känner hon nog inte igen mig eftersom hon aldrig har sett hojjen). Efter "kidnappningen" så åker vi en sväng i lagomt tempo i kanske max 1 timme då vi ska vara tillbaka i Uppsala, därefter är alla fria att göra vad dom vill...
Alltså:
När: 23/8 kl 09.30 (tidigt...), samling på lämplig plats strax innan.
Var: Luthagen
Hur långt/länge: så långt man kommer på 1/2 - 1 timme, slutdestination Uppsala.
Varför: För att det är kul!!!
Maila, pm-a eller svara i tråden om ni kan vara med. Tänk på: ju fler kockar desto bättre soppa!
/Jesper