Möhippa, karavan- HJÄLP!!

Hoppas det är bättre väder än inne i stan. Regn här.

Fan va skoj det var!:D Det är fan roligt att så mycket folk ställde upp, iofs kanske pga att det är tjejer som vill åka hoj:tuttar men ändå!

Ska bli kul att se bilder och filmer sen när det kommer!:D

Kul att träffa alls sköna människor från forumet!:tummenupp

Haha det var kul att se tjejerna så generade över att vi blev så många! :tungan

Själv körde jag sist och tappade bort er när jag tvingades stanna vid ett rödljus. Pallade inte att köra mot rött där. En vilsen norrlänning som inte hittar i Stockholm som sista gubbe var ingen bra idé, haha :D. Tur som fan jag överlät grejjorna åt shadow som fick skjutsa istället.
Dock belyser det vikten av att ha kolonndiciplin så som vi har på SH körningarna, no hard feelings though, den här körningen var ju för tjejernas skull...

Körde till Hägersten men där var det ju som att söka en nål i en höstack och inte hade någon man frågade koll på stället heller, så jag drog hem när det började regna.

Hoppas ni fick en sjujäkla kul möhippa iaf!!

Last edited:
Ja det blev ju uppehåll i alla fall, och som sagt alltid kul och se vilka som sitter bakom nicken här på forumet.

Hoppas allt funkade för er på hippan sedan.

Bra uppslutning, vad blev vi 15 hojar?? Grym timing med vädret, 30 min senare och trippen kanske inte blivit lika angenäm!

Vi borde göra sånt oftare, nån som känner till något bröllopsforum där vi kan erbjuda våra tjänster?

Vi får väl starta den officiella möhippeskjutsartråden... Konstigt ord det blev.... :confused:

Ja ja, de blev inte spöregn iaf :banana

Bra uppslutning, vad blev vi 15 hojar?? Grym timing med vädret, 30 min senare och trippen kanske inte blivit lika angenäm!

Vi borde göra sånt oftare, nån som känner till något bröllopsforum där vi kan erbjuda våra tjänster?

Perfekt. Vi startar ett litet företag, kör möhippor och dylikt mot pröjs, och så använder vi profiten till bandagar.

Hur fan försvann jag ur listan?:confused:

1: Granqvist
2: Nash
3: Go0fy (om extra hjälm finnes)
4: Steffo_b
5: MD
6: Wheelieman
7: Merv
8: Absolut_Jonas
9: Lindman
10: Ouro (+1 hjälm)
11: Shadow

aha här har vi den skyldige!:mad:

Fasiken!! Nästlade du dig in i listan igen!!! :gnissla Jag som skulle få 300 för att hålla dig bort från brudarna.......:D

Fl´åt, mitt misstag. Men ingen skada skedd hoppas jag :krama

Synd att jag såg detta först nu...

hade varit kul o se bilder :)

håller med!

Var ju massa bilder som togs, vad hände med alla dem? Sen var det ju en kille om hade en filmkamera på hojen, vad hände med den filmen?:confused:

Perfekt. Vi startar ett litet företag, kör möhippor och dylikt mot pröjs, och så använder vi profiten till bandagar.

Detta är ett måste:fakta

Last edited:
Håller på att dra upp den på "Tuben" nu..... ljudet är sketajobbigt åxå... kasskamera......

Har testat förut att lägga upp filmer från tuben..... men det brukar bara bli en svart ruta. Men snart får vi se om jag lyckas :)

Fasen vikken tiiiiretar att få upp den då...

*/ ?>
Nyheter
Vi provkör Indian Chief Vintage

Screenshot I kommande nu...

Ducati DesertX 2026

Ducati DesertX 2026 – ännu ...

KTM firar 100 år av 6DAYS

KTM firar 100 år av 6DAYS® ...

Snabbladdad ny 94-hästars elhoj

BBM Hiro – ett helt nyutvec...

KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design

Efter flera decennier tills...

Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni

Retro möter racing – Ducati...

Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Back