Möhippa, karavan- HJÄLP!!

Har testat förut att lägga upp filmer från tuben..... men det brukar bara bli en svart ruta. Men snart får vi se om jag lyckas :)

Fasen vikken tiiiiretar att få upp den då...

men bra det är ju på g i alla fall!:D haha fan och du som var så nöjd med din kamera:P blev inte ens bilden bra?:)

Detta verkar ju inte bli bra alls.....
[YOUTUBE-ID]http://www.youtube.com/watch?v=JWpmSJ4_cik[/YOUTUBE-ID]

Vilka solstrålar dom där tjejerna var! Inte en enda bild utan bländande leenden!

Vilka solstrålar dom där tjejerna var! Inte en enda bild utan bländande leenden!

De försökte i alla fall göra ngt kul. Annars verkar möhippor följa ett trist mönster:

1. Klä bruden i ngt riktigt fult.
2. Sätt ngt annat fult på hennes huvud.
3. Drick ytterst lite alkohol. Så lite att det inte blir kul.
4. Låt bruden gå runt planlöst på stan och sälja saker som ingen vill ha.

Efter en sån kväll verkar nog vilket äktenskap som helst som ett bra alternativ.

Tack tack tack snälla alla ni underbara killar som var med i lördags!

Hade aldrig trott att ni skulle bli så många. Ni satte verkligen pricken över i för den där möhippan. Tjejerna (plus killen ;) ) pratade om det där hela kvällen sen. Även om bruden hade velat åka lite fortare ;) Men så är hon en fartdåre...

Jag lägger absolut upp bilderna från karavanen så fort jag får dom.

Kram på er alla!!!

Vi ÄR solstrålar, bara inte just på dom där bilderna.

Last edited:
App app app, ja körde faktiskt över 60 knyck på 50 sträckan :mattias
Å enligt polisen så är det för fort :fakta

Tack tack tack snälla alla ni underbara killar som var med i lördags!

Hade aldrig trott att ni skulle bli så många. Ni satte verkligen pricken över i för den där möhippan. Tjejerna (plus killen ;) ) pratade om det där hela kvällen sen. Även om bruden hade velat åka lite fortare ;) Men så är hon en fartdåre...

Jag lägger absolut upp bilderna från karavanen så fort jag får dom.

Kram på er alla!!!

Vi ÄR solstrålar, bara inte just på dom där bilderna.

Ja sa inte hur mycke över 60 ja körde, snewten kan ju läsa tråden för bövelen!! :rolleyes:

Hahaha, ja vi hade väl en polis med i karavanen hörde jag?

Ja jo sant, man fick väl inte åka så fort....likabra det, tjejerna va ju livrädda. Lilla Hedvig såg ut som en ryggsäck på sin förare, hahaha!

Ja jo sant, man fick väl inte åka så fort....likabra det, tjejerna va ju livrädda. Lilla Hedvig såg ut som en ryggsäck på sin förare, hahaha!

Haha, det var ju bara för att jag sa att hon måste krama grabben hårdare om hon fryser och eftersom Shadow är en så het rockstar så gjorde hon säkert det mer än gärna :tummenupp

Då va det ingen bikinitvättstråd iallafall. :)

Hoppas ni hade kul skitkul Tessan. ;)

Nä ingen bikinitråd. Möhippan va skitkul!! Bästa hittils.

Haha, det var ju bara för att jag sa att hon måste krama grabben hårdare om hon fryser och eftersom Shadow är en så het rockstar så gjorde hon säkert det mer än gärna :tummenupp

Hahaha, jasså så det va du. Men bra jobbat, jag fick mig ett ordentligt skratt iaf :) Synd att det inte finns bildbevis på det bara.

Last edited:
*/ ?>
Nyheter
Vi provkör Indian Chief Vintage

Screenshot I kommande nu...

Ducati DesertX 2026

Ducati DesertX 2026 – ännu ...

KTM firar 100 år av 6DAYS

KTM firar 100 år av 6DAYS® ...

Snabbladdad ny 94-hästars elhoj

BBM Hiro – ett helt nyutvec...

KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design

Efter flera decennier tills...

Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni

Retro möter racing – Ducati...

Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Back