Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Åker gärna till stockholm för detta![]()
Komigen nu grabbar. Fan 9 hojar e ju inget. De borde mer vara kö o bråk om vem/vilka som ska få köra tjejerna.
Själv har man inte kortet än, men hade man haft det så skulle ja redan stå o vänta i Tokholm på tjejerna![]()
Senaste nytt från insidekällan på SMHI: kanonväder torsdag, spöregn fre-sön.

Nå't jävla fåneri i vilket hon föreslog att hon skulle tvätta hojar i bikini. Hon fick vad hon var ute efter, dvs. uppmärksamhet, och tråden kunde alltid motiveras utifrån ett "näe, jag bara skämtade, det fattade ni väl" om folk skulle uppfatta tillgreppet såsom patetiskt. Naturligtvis var det så det slutade, med allsköns kommentarer från användare om att minsann de förstod att de var ett skämt hela tiden, att tjejen hade humor, och andra påhitt för att inte verka bortgjorda.
Oavsett vilket var det en av de sämre trådarna på länge, vilket säkert kommer refuteras av samma kategori användare som föll inom den i ovanstående stycke sistnämnda gruppen.
Jag har 3 hjälmar men ingen MC.
Om nån orkar så är det bara att komma förbi och låna.
Jag har jäkligt litet huvud (mindre dökött att släpa på) så dom borde passa tjejer.
Det är 2 vanliga och 1 mx-hjälm.
/Lucky9
Ohmeh, hur kan du jämnföra min tråd med den? Min är helt seriös!! Så det så.
11: Absolut_Jonas
Ställer upp!!! har extra hjälm om det behövs...
Måste tyvärr avboka min styrning, älsta tjejen har fotbollsmatch då, så jag vågar inte lova att jag hinner i tid. Hoppa satt du har fått ihop tillräkligt med moppar iaf.
Å jag var den första att hoppa av! Men hinner jag så dyker jag upp, för som du säger. Det blir lätt manfall på sådant här. Hellre lite extra bågar som går tomma i kortegen än att ha 1-2 för lite.
Förvånansvärt lite intresse från TS.![]()
Vem fan har jämfört de två?
vad händer om det blir regn? inte särskilt sugen att åka då. hoppas ni byter planer vid dåligt väder...
ja, fanimig. lördag ser inte rolig ut. men jag kan haka med på möhippan även utan hoj![]()
ha! Golden. ja jösses. vi får helt enkelt hålla tummarna för att smhi har fel. det har ju faktiskt hänt typ varje dag i världshistorien innan
Då kan ju även Kawwa stå kvar om han kanske har möjlighet att komma.

Nu är det defenitivt klart att jag INTE kan komma!!! Nu damp det ner en kalasinbjudan oxå! Det blir svettigt att hinna mellan fotboll och kalas, men vad gör man inte för sin små ligister.....![]()
Låter ju skitkul! Jag kan ställa upp om det behövs. Har en extra hjälm.
Största risken med att jag kommer är inte att krascha utan att the bride to be kanske faller för mig, så jag skjutsar helst någon annan. Vill inte förstöra ett bröllop liksom, hehe![]()
Låter ju skitkul! Jag kan ställa upp om det behövs. Har en extra hjälm.
Största risken med att jag kommer är inte att krascha utan att the bride to be kanske faller för mig, så jag skjutsar helst någon annan. Vill inte förstöra ett bröllop liksom, hehe![]()
Vänta så ska jag översätta det du skrev:
"Jag vill inte skjutsa hon som ska gifta sig, för där är det 0 chans att få ligga, men någon av hennes singelkompisar kanske blir tvärdesperat när dom inser att dom inte ens har pojkvän"

|
Vi provkör Indian Chief Vintage
Screenshot I kommande nu... |
|
|
|
Ducati DesertX 2026
Ducati DesertX 2026 – ännu ... |
|
|
KTM firar 100 år av 6DAYS
KTM firar 100 år av 6DAYS® ... |
|
|
Snabbladdad ny 94-hästars elhoj
BBM Hiro – ett helt nyutvec... |
|
|
KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design
Efter flera decennier tills... |
|
|
Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni
Retro möter racing – Ducati... |
|
Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026
Voge DS 800 X Rally är en n... |
|
|
|
Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik
Harley-Davidson fortsätter ... |
|
|
KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?
KTM:s mellanklassraket får ... |
|
|
Nytt från Halvarssons: Mora V2
Halvarssons nya Mora V2 är ... |