Möhippa, karavan- HJÄLP!!

Senaste nytt från insidekällan på SMHI: kanonväder torsdag, spöregn fre-sön.

Åker gärna till stockholm för detta :D:D

Hahaha, ja du är så välkommen så ;)

Komigen nu grabbar. Fan 9 hojar e ju inget. De borde mer vara kö o bråk om vem/vilka som ska få köra tjejerna. :7peta
Själv har man inte kortet än, men hade man haft det så skulle ja redan stå o vänta i Tokholm på tjejerna :)

Hahaha, bra där. Behövde lite hjälp på traven ;)

Last edited:
Nå't jävla fåneri i vilket hon föreslog att hon skulle tvätta hojar i bikini. Hon fick vad hon var ute efter, dvs. uppmärksamhet, och tråden kunde alltid motiveras utifrån ett "näe, jag bara skämtade, det fattade ni väl" om folk skulle uppfatta tillgreppet såsom patetiskt. Naturligtvis var det så det slutade, med allsköns kommentarer från användare om att minsann de förstod att de var ett skämt hela tiden, att tjejen hade humor, och andra påhitt för att inte verka bortgjorda.

Oavsett vilket var det en av de sämre trådarna på länge, vilket säkert kommer refuteras av samma kategori användare som föll inom den i ovanstående stycke sistnämnda gruppen.

Ohmeh, hur kan du jämnföra min tråd med den? Min är helt seriös!! Så det så.

vad händer om det blir regn? inte särskilt sugen att åka då. hoppas ni byter planer vid dåligt väder...

Jag har 3 hjälmar men ingen MC.

Om nån orkar så är det bara att komma förbi och låna.

Jag har jäkligt litet huvud (mindre dökött att släpa på) så dom borde passa tjejer.

Det är 2 vanliga och 1 mx-hjälm.

/Lucky9

Kanon, behövs det fler så hör jag gärna av mig.
Tack för erbjudadet.

11: Absolut_Jonas

Ställer upp!!! har extra hjälm om det behövs...

Kanon. Ser iofs ut som om vissa här på tråden har lite fel med vädret. Ser alltså inte så ljust ut men hör gärna av mig i slutet på veckan om det ändras.

Måste tyvärr avboka min styrning, älsta tjejen har fotbollsmatch då, så jag vågar inte lova att jag hinner i tid. Hoppa satt du har fått ihop tillräkligt med moppar iaf.

Å jag var den första att hoppa av! Men hinner jag så dyker jag upp, för som du säger. Det blir lätt manfall på sådant här. Hellre lite extra bågar som går tomma i kortegen än att ha 1-2 för lite.

Tack för att du försökte iaf.

Förvånansvärt lite intresse från TS. :rolleyes:

I know, vart ute och rest litegrann. Men nu så är jag tillbaka för att styra upp det hela :)

Vem fan har jämfört de två?

Hm tog fel på dig. Det va nån på sida 1 som gjorde det.

vad händer om det blir regn? inte särskilt sugen att åka då. hoppas ni byter planer vid dåligt väder...

Jo vi får tyvärr avboka både cyklar och helikopter då :(

ja, fanimig. lördag ser inte rolig ut. men jag kan haka med på möhippan även utan hoj :banana

Hahaha, ja visst. Golden blir det som alla andra möhippor i stan :)

Last edited:
ha! Golden. ja jösses. vi får helt enkelt hålla tummarna för att smhi har fel. det har ju faktiskt hänt typ varje dag i världshistorien innan

Då kan ju även Kawwa stå kvar om han kanske har möjlighet att komma.

Nu är det defenitivt klart att jag INTE kan komma!!! Nu damp det ner en kalasinbjudan oxå! Det blir svettigt att hinna mellan fotboll och kalas, men vad gör man inte för sin små ligister.....:gnissla

Ny uppdaterad lista enligt följande:

1: Granqvist
2: Nash
3: Go0fy (om extra hjälm finnes)
4: Steffo_b
5: Plåtnicklas
6: The Stig
7: MD
8: Wheelieman (om extra hjälm finnes)
9: Merv
10: Absolut_Jonas
11: Lindman

Nu är det defenitivt klart att jag INTE kan komma!!! Nu damp det ner en kalasinbjudan oxå! Det blir svettigt att hinna mellan fotboll och kalas, men vad gör man inte för sin små ligister.....:gnissla

Och jag hittade extra hjälm.

6: The Stig
7: MD
8: Wheelieman
9: Merv
10: Absolut_Jonas
11: Lindman

Byrån ringde, måste in och jobba.

6: MD
7: Wheelieman
8: Merv
9: Absolut_Jonas
10: Lindman

redan erbjudit min assistans tidigare via pm men slänger in migsjälv i listan iaf

6: MD
7: Wheelieman
8: Merv
9: Absolut_Jonas
10: Lindman
11: Ouro (+1 hjälm)

Låter ju skitkul! Jag kan ställa upp om det behövs. Har en extra hjälm.

Största risken med att jag kommer är inte att krascha utan att the bride to be kanske faller för mig, så jag skjutsar helst någon annan. Vill inte förstöra ett bröllop liksom, hehe ;)

Största risken med att jag kommer är inte att krascha utan att the bride to be kanske faller för mig, så jag skjutsar helst någon annan. Vill inte förstöra ett bröllop liksom, hehe ;)

Hahaha, inte dåligt. Nejdå, du kan få ta någon av dom andra tjejerna ;)

Men kanon, roligt att se att så många hjälper till. Blir så glad.

Vänta så ska jag översätta det du skrev:

"Jag vill inte skjutsa hon som ska gifta sig, för där är det 0 chans att få ligga, men någon av hennes singelkompisar kanske blir tvärdesperat när dom inser att dom inte ens har pojkvän"

Jahapp, så här ser det ut:

Det kommer att bli uppehåll enligt SMHI på lördag. Och det är ju verkligen kanon, så slipper vi åka minibuss :D

Sen har vi fått endel avhopp tyvärr, så som det ser ut nu så blir vi bara 6 st. Men alla ni som ville med men inte har någon extra hjälm får gärna vara med iaf, roligt med en stoooor karavan.

Och ni med extra hjälm är hjärtligt välkommna. Vi kommer att vara på Långhalsvägen 17, Årsta kl. 12:45.

Hoppas verkligen att vi blir tillräckligt många som kan köra, skulle bli snopet om hälften av gänget får gå ;)

Ni får gärna ringa/ sms:a om ni undrar nåt eller vill bekräfta att ni kommer. Nås på 0707778884.

Ses på lördag killar :)

Vänta så ska jag översätta det du skrev:

"Jag vill inte skjutsa hon som ska gifta sig, för där är det 0 chans att få ligga, men någon av hennes singelkompisar kanske blir tvärdesperat när dom inser att dom inte ens har pojkvän"

GuW - Professional cockblocker. :fakta

Hahaha, nu ska ni inte vara sånna!

Phu, nu vet jag inte hur många jag har svarat på och hur många av er som jag svarat på som kunde vara med osv osv. Men jag hoppas verkligen att det kommer tillräckligt med folk.

Last edited:
*/ ?>
Nyheter
Vi provkör Indian Chief Vintage

Screenshot I kommande nu...

Ducati DesertX 2026

Ducati DesertX 2026 – ännu ...

KTM firar 100 år av 6DAYS

KTM firar 100 år av 6DAYS® ...

Snabbladdad ny 94-hästars elhoj

BBM Hiro – ett helt nyutvec...

KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design

Efter flera decennier tills...

Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni

Retro möter racing – Ducati...

Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Back