andersbrink
hasenfrasen
20 sekunder blankt. Är jag kung nu?
(Bortsett från Anders, han brassar ju fram runt 16 sek)
13.7 sekunder!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
20 sekunder blankt. Är jag kung nu?
(Bortsett från Anders, han brassar ju fram runt 16 sek)
Vad exakt har du för CPU och vilken sockel är det? Kolla med CPU-Z som du hittar på http://www.cpuid.com/
Berätta även vilket moderkort du har och modellbeteckning (också mha cpu-z). Isf kan jag kika om det är möjligt att överklocka cpun lite, för det brukar det gå så länge det inte är en hem-pc (med inbyggda begränsningar).
Bitumen-isolerad/dämpad.
Har du asfalt i datorn??![]()
Som sagt så funkar den mycket bättre nu.... så jag kör på ett tag till.
Jag testade SuperPi 1M på min 300 Mhz laptop.
Blixtrande 6 minuter och 48 sekunder![]()
Det var faktiskt rätt snabbt för att bara vara på 300 MHz. Den duger bra som insprutning-labba-med-laptop-som-man-kan-tappa-i-backen-utan-att-man-gråter.
Jag gissade att det skulle gå på 7-nånting minuter. Den är faktiskt helt okej att surfa SH och liknande med. Men youtube, filmer, flash och liknande funkar inte alls.
Jag har suttit i flera timmar och sammanställt en massa olika laptops med för- och nackdelar. Har ett nerkladdat manuellt A4 framför mig med en massa info. Försöker pressa ner priset till det yttersta. Jag vill helst ha en widescreen-burk med dual core, integrerad grafik, tv-ut och lång batteritid. Jag vill inte betala för möjlighet till spelande. Spelade WC3 idag på test och insåg hur spel slutat tilltala mig helt. Problemet är att det inte finns så många med dessa kriterier. Inga i min prisklass jag tänkt mig i alla fall. Kanske får bli en 15,4" i alla fall.
:flåååååås
Datorn i min signatur, tycker du att det är ett vettigt pris?
http://dell.se/Linux
där får du faktiskt en bra bärbar till ett schysst pris, om du får med drivisar så du kan köra xp vet jag faktiskt inte, men jag antar att man får det
![]()
5.5k för en c2d 1.66 med 1g ram, jag tycker det är ett överkomligt prisNäe, jag har kollat på Dell massor. Jag gillar inte vad man får för pengarna. Ska man ha en mer avancerad dator där är dom klart mer prisvärda, men inte när man vill ha en slö.
5.5k för en c2d 1.66 med 1g ram, jag tycker det är ett överkomligt prisvar har du annars hitta billiga lappys, högpresterande eller inte, jag är också köpsugen nämligen
![]()
Var god länka till denna 5,5k-laptop med c2d och liknande.
Menar du amerikanska Dell's open source notebooks?
Om du gör det så vill jag tipsa om att läsa om import/export-taxeringar vid köp från USA.

Jag testade SuperPi 1M på min 300 Mhz laptop.
Blixtrande 6 minuter och 48 sekunder![]()
2. Jag spelar inte och tänker inte göra det heller, då jag tycker det är dödens tråkigt.
Fast en omgång Battelfield 2142 frammåt nattkröken kan vara ett avslappnande break i trimmandet (av än det nu månde vara) - även för en gammal gube som mig.
|
|
Verksamheten säkrad på Gotland Ring!
Det har varit många turer k... |
|
|
Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen
Med anledning av Ducatis 10... |
|
|
Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!
Just nu återhämtar vi oss p... |
|
|
Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!
Just nu är vi mitt i provkö... |
|
|
Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!
Just nu är Bike på plats på... |
|
|
Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen
Screenshot I samband med... |
|
|
CTEK visar upp ny laddare och ”booster”
CTEK NXT 5 Nu börjar sol... |
|
|
Vi provkör nya H-D-modeller