Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
bonny skrev:Du kan undvika problemet genom att klä henne i slöja! Förresten vet vi vem det var om han frågade om hon ville spela TV-spel!!! (Se tråden om dagens goda gärning!)
BlueNote skrev:Nu har jag inte läst vad alla skrivit då jag har brottom till lektion.
Men i vissa länder är det otrevligt om man väljer en plats som är tom istället för att sätta sig bredvid där någon annan sitter.
Victor skrev:Hähä, du är väl en "forumprofil" antar jag.
Men du är kanske inte mest känd för ditt genuina MC-intresse eller att vara en mek-guru.
@Kay:
Tror du att du bor i ett ghetto?
Fyfan vad löjligt, att bo i ett område som befolkas mest av 50-åriga alkolister som går på soc är inte det minsta ghetto.
Du ska se hur jag har det, förra vintern stod en utbränd bil på torget utanför fönstret. Den stod där i ett halvår och när det inte var kravaller och shootouts så var den bilen småbarnens enda lekplats. Den var tydligen bra att ta skydd i när det gjordes en drajvbaj mot krogen brevid torget.
Kay skrev:Ey svenne jag bor på westside... fett med kids som kastar kastanjer o så på bilarna när de åker förbi.
Vart bodde du då?
Fluxir skrev:om han satte sig där för å ragga misslyckades han ganska totalt, inte fan raggar man på ett sätt som blir obehagligt för andra, framförallt inte den man raggar på.
inget ont om invandrare, men udda idéer har dom ibland, vilket många svenskar har oxå.
sen eftersom du kör 125a, så antar jag att din tjej är 16-17? altså har killen ungefär dubbla åldern. thats creepy...
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT
I Allt om MC nummer 8 som k... |