Har problem med min förbannade KTM
* Har tagit bort allt i luftboxen som man ska.
* Bytt munstycke från 42 --> 45
* Bytt nålen
* Tagit bort gallret för ljuddämparen
* Satt nålen på 3:e hacket
Mitt problem är att den går fint som tusan när chocken är ute men så fort jag trycker in den stendör den. Har gjort allt enligt pappren från KTM. Ni som strypt av era -04 har ni några ideér?????????
Har lite funderingar på om de andra munstyckena i förgasaren är fel från fabrik
* Har tagit bort allt i luftboxen som man ska.
* Bytt munstycke från 42 --> 45
* Bytt nålen
* Tagit bort gallret för ljuddämparen
* Satt nålen på 3:e hacket
Mitt problem är att den går fint som tusan när chocken är ute men så fort jag trycker in den stendör den. Har gjort allt enligt pappren från KTM. Ni som strypt av era -04 har ni några ideér?????????
Har lite funderingar på om de andra munstyckena i förgasaren är fel från fabrik

Nä, eftersom det står i min handbok att varmstartsknappen ger en mera tunn bränsleblandning så ÄR det så
Inget fuffens med höjatrotteln här inte....... å därmed basta.