Måste ha teknikhjälp

Ebbe skrev:
Varför tar ni loss hela trotteln för?!? Ny konstruktion 04'a jmf med 03'? Nyfikenhet? Trottelstoppet och nålen kommer man åt lätt utan att plocka ur trotteln på 03'an iaf.

Har du aldrig skruvat isär någon fullt fungerande pryl bara för att det är kul att pilla på grejerna? :7peta
Prova nån gång, vetja. Det kan faktiskt vara riktigt intressant. :banana
 
Äh, lägg av. Jag har inte haft loss någon plastbit och om hojen bara gick på choke skulle jag inte köra med den. Den går jättebra, smäller aldrig och har perfekt färg på stiftet. Enda felet är att tomgången är lite lurig ibland.

/HW
 
Marals76- Har du hittat felet än?

Jag kan nästan sätta pengar på att det är det felet som jag beskrev.
För min gick precis som du säger, endast på choke när plastflärpen satt fel.
 
Ronny skrev:
Marals76- Har du hittat felet än?

Jag kan nästan sätta pengar på att det är det felet som jag beskrev.
För min gick precis som du säger, endast på choke när plastflärpen satt fel.

Har inte hunnit förbannade jobb till att ta tid :huvet
Kommer kika på det i början av nästa vecka. Återkommer med resultatet.
 
Kom igen Marcus..... KÄMPA!!! kåteee ämmmm hade jag ju tänkt o inhandla, nu vet jag ju inte om jag vågar när du svär så mkt över dessa motorcyklar. ):):)
nedå, skoja bah, surt, släng den i huvudet på jerkan!!!
 
Leffe skrev:
Har du aldrig skruvat isär någon fullt fungerande pryl bara för att det är kul att pilla på grejerna? :7peta
Prova nån gång, vetja. Det kan faktiskt vara riktigt intressant. :banana

Jo, men jag brukar va j-ligt nog med att sätta ihop grejorna rätt.... :7peta

:hihi :rolleyes:
 
Ronny skrev:
:tummenupp :tummenupp
Vad var det för fel?

"Plattorna" som sitter på var sin sida om släden eller vad man ska kalla den i förgasaren. En utav dem hade jag som några sagt i tråden råkat sätta upp o ner :gnissla
 
Marals76 skrev:
"Plattorna" som sitter på var sin sida om släden eller vad man ska kalla den i förgasaren. En utav dem hade jag som några sagt i tråden råkat sätta upp o ner :gnissla

Varför gjorde du det ? :7peta ( :hihi )
 
Som sagt...... varför göra det lätt för sig. :hihi
Inte fasiken tänkte jag på hur de satt när jag i min iver plockade isär den. Det dumma är ju att de passar perfekt åt fel håll. :4skrika
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top