måste göra ont :gråta

Det där såg inte alls för härligt ut :död
Skyddsutrustning skulle nog varit skönt att ha på kroppen där för att ev. hindra sköna skrapsår :gnissla

Richi_rich skrev:
Å fy fan! Och jag som ska försöka lära mig att köra på bakhjulet nästa sommar! :rolleyes:

testa skydd då:rolleyes:

de där kan nog göra jävligt ont, blafa i huvudet ordentligt så skulle han väll kunna dö typ

Det finns 5 saker som e säkert när man börjar stunta!!!!

1. Man kommer KRASHA!!!
2. Man kommer göra sig ILLA!!!
3. Man kommer få problem med POLISEN!!!
4. Man kommer bli blåst av ANDRA!!!
5. Man kommer gör det om o om igen!!!

VARFÖR????

För att man ÄLSKAR DET :yoparty :yoparty :yoparty

.../Yoshi

Yoshi_gixxeRR skrev:
Det finns 5 saker som e säkert när man börjar stunta!!!!

1. Man kommer KRASHA!!!
2. Man kommer göra sig ILLA!!!
3. Man kommer få problem med POLISEN!!!
4. Man kommer bli blåst av ANDRA!!!
5. Man kommer gör det om o om igen!!!

VARFÖR????

För att man ÄLSKAR DET :yoparty :yoparty :yoparty

.../Yoshi

Varför kommer man bli blåst av andra?

Skrapsår?! Han hade ju inte ens hjälm och slog i huvudet upprepade gånger för att sen bli liggande livlös.
Skrapsår var nog det minsta han hade problem med efteråt tror jag.

Fan vad dumt! får fan skylla sig själv om man gör det utan skydd. Men samtidigt undar jag hur det gick för han.

Limstift skrev:
Kollade runt på sidan o hittade den här trevliga och icke-neurotiska kvinnan från ett sånt där byta-familj-i-två-veckor-program.

http://www.big-boys.com/articles/tradingspouses.html
Lite problem med att tygla humöret. :kocko
Antagligen för lite vitaminer o fibrer då kan vissa bli så. Men hon verka inte ätit för lite fett i alla fall.

Ha ha.. så där har jag gjort massor av gånger med min cross. Dock har jag haft full skydsutrustning och jag har aldrig ens fått ett blåmärke av mina vurpor. Smart va :yoparty

Limstift skrev:
Kollade runt på sidan o hittade den här trevliga och icke-neurotiska kvinnan från ett sånt där byta-familj-i-två-veckor-program.

http://www.big-boys.com/articles/tradingspouses.html

Det där var bland det läskigaste jag någonsin sett.

Richi_rich skrev:
Å fy fan! Och jag som ska försöka lära mig att köra på bakhjulet nästa sommar! :rolleyes:

Gillar också strecket man ser efter hon vid första kontakten med marken! aaaaaooouuuu!!!!! :4skrika

*/ ?>
Back