Igår kväll så skulle jag och tjejen kolla på film och jag hade 5 stycken nya att välja på. Hon valde den som jag minst trodde hon skulle vilja se för hon brukar vara lite "blödig" när det gäller skräckisar. OCh i efterhand så ångrade hon sig väldigt mycket
Filmen heter "creep" (Creep.2004.LiMITED.NORDiC.PAL.DVDr-FLAWLESS) och är engelsk men det är inget man märker direkt.
Det är en skräckis men som urartar och blir lite splatter mot slutet men inget som man inte klarar av att se om man inte är som tjejen min då...
Så tanka hem den och glo på den, helst helt själva en mörk regnig kväll för man är på spänn en hel del emellanåt!
man kanske inte kan läsa vad det står på bilden men det kvittar:
Filmen heter "creep" (Creep.2004.LiMITED.NORDiC.PAL.DVDr-FLAWLESS) och är engelsk men det är inget man märker direkt.
Det är en skräckis men som urartar och blir lite splatter mot slutet men inget som man inte klarar av att se om man inte är som tjejen min då...
Så tanka hem den och glo på den, helst helt själva en mörk regnig kväll för man är på spänn en hel del emellanåt!
man kanske inte kan läsa vad det står på bilden men det kvittar:
Grymt DTS-ljud som måste upplevas, utan detta ljud hade den inte varit lika bra.