Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ahlstrom skrev:Såg den faktiskt ikväll. Inget för de som lider av klaustrofobi. Skapade faktiskt obehagskänslor, vilket tyder på att filmen fick effekt på mig. Tycker dock att den var en aning rörig. Ha inte för stora förväntningar, då lär den inte göra dig besviken.
En skräckfilm skall avnjutas själv och inte i närvaro av andra.![]()
Ähh, ni som ser den kommer fatta1Riktigt bra! Vad tyckte du, var den inte jävligt läskig eller har jag blivit en kyckling?skoteridioten skrev:
Hyrde den faktiskt i helgen men gillade den inte alls.Dee_cati skrev:Så tanka hem den och glo på den, helst helt själva en mörk regnig kväll för man är på spänn en hel del emellanåt!
skoteridioten skrev:

McFille skrev:Tyckte du det? Blev själv grymt besviken på den. Hade hört att den skulle vara riktigt läskig och lite annorlunda, men ack vilken mainstreamrulle.

Ahlstrom skrev:Eftersom du hade förväntningar så blev du besviken... Därför ska man aldrig säga för mkt om en film. The Descent är faktiskt en skräckrulle utöver det vanliga, men har man förväntningar så... Jag vill påstå att jag är en ganska härdad skräckfilmstittare. Sällan som jag känner pirret i magen, men det gjorde jag faktiskt under The Descent.
Dee_cati: Var glad för att jag inte varnade dig!![]()
Deztallica skrev:Den ska vara så långt ifrån the ring 1 och 2 det bara går, tycker båda dom filmerna är värdelösa skapelser :kocko
mainstreamskräp
Ahlstrom skrev:Eftersom du hade förväntningar så blev du besviken... Därför ska man aldrig säga för mkt om en film. The Descent är faktiskt en skräckrulle utöver det vanliga, men har man förväntningar så... Jag vill påstå att jag är en ganska härdad skräckfilmstittare. Sällan som jag känner pirret i magen, men det gjorde jag faktiskt under The Descent.
Dee_cati: Var glad för att jag inte varnade dig!![]()
Dee_cati skrev:
Riktigt bra! Vad tyckte du, var den inte jävligt läskig eller har jag blivit en kyckling?
skoteridioten skrev:Jag tyckte att den var sjukt bra och framför allt väldigt spännande.
Jag ljuger inte när jag säger att jag hade hög puls genom typ hela filmen, och när filmen var slut så rusade jag ut ur mitt mörka rum för att hämta andan...![]()
Nu har jag iofs cellskräck själv som pricken över i:et, så det förstärkte väl allt lite grann...
Men, jag tycker inte att det var en skräckfilm!? En skräckfilm för mig handlar om spöken och onaturliga, helt psykade saker. Som t ex The Ring, den skrämde skiten ur mig.
Dee_cati skrev:Hög puls från det att det började hända saker tills det att filmen var slut och jag kunde andas ordentligt igen
Jag är jävligt rädd för trånga utrymmen samt höga höjder och är det sånt med i en film så är det skräckfilm för mig. Sen är det ju hyffsat ovanliga saker där nere i berget, inte direkt verkliga saker = Psykat så det skriker om det...
The ring är mer psykisk skräck, samma med the grudge. Den här var det mycket mer HOPPA-skräck i...
Swedie skrev:Jag och tjejen såg just Creep. Vilken CP rulle. Satt o snack-förstörde filmen då det var irriterande vad de drog ut på att döda missfostret. Suck.
Swedie skrev:Såg just The Descent. Började skratta när de öppnade huvuden som colaburkar och grävde ner fingrarna i ögonen som om det var gratäng. vackert och mest läskig första gången man fick se da creatör
Swedie skrev:Såg just filmen Saw II.
Se den! Mycket bra! Vet inte om ettan var bättre då det var originalitet då. Nu fick det kämpas om att vara värre än första vad gäller grymheter, och det var dom. Fast själva "mindplay" blev lite mer osidosatt, dock var det inte alls dåligt!
++++ och en halv
|
|
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”
På MC-mässan i vintras anor... |
|
|
Nisse Hedlund bortgången
Den legendariske motorkonst... |
|
|
En dag på dragstrippen