Åsa
Triumph I am
Visst är det härligt med snälla människorEricMetal skrev:2185617
Altså att det finns sånna killar, så jävla underbart.
han skickade kopiorna till mig och nu har jag fått ut pengar från trygg hansa. och nästa gång jag är i östergötland ska jag tamefan åka till beviks med ett flak öl.. det minsta jag kan göra, all heder till honom![]()
Jag åker upp till Linköping i morron, så om du kan ordna hitt ett flak till Lund ikväll tar jag med det upp och överlämnar
Åsa.
, så jävla underbart.



