Måste dela med mig *stulet skinnställ*

EricMetal skrev:
2185617
Altså att det finns sånna killar :banana , så jävla underbart.

han skickade kopiorna till mig och nu har jag fått ut pengar från trygg hansa. och nästa gång jag är i östergötland ska jag tamefan åka till beviks med ett flak öl.. det minsta jag kan göra, all heder till honom :tummenupp
Visst är det härligt med snälla människor :tummenupp

Jag åker upp till Linköping i morron, så om du kan ordna hitt ett flak till Lund ikväll tar jag med det upp och överlämnar :)

Åsa.
 
faktiskt

Åsa skrev:
2187451 Visst är det härligt med snälla människor :tummenupp

Jag åker upp till Linköping i morron, så om du kan ordna hitt ett flak till Lund ikväll tar jag med det upp och överlämnar :)

Åsa.
faktiskt så har jag ett flak ligger här om du har vägarna förbi klippan.. mitt ända fordon just nu är hojen=(
 
EricMetal skrev:
2187459 faktiskt så har jag ett flak ligger här om du har vägarna förbi klippan.. mitt ända fordon just nu är hojen=(
Har sett många hojåkare som tar ett spännband över ett flak med öl, så hoppa på moppen nu :) Är du riktigt snäll så kan du få hjälpa till att packa min rejsbuss :D
 
jorå

jente skrev:
2187617 sen så förstår man oss lite bättre






:rolleyes:
ja de kan man lugnt säga :rofl

du kan inte ha det lätt malmöiska är ju dubbelt så jobbigt att förstå mot helsingborgska.. men jag börjar hänga med ganska så bra nu faktiskt. men dom 2 första månaderna var det hårt :lol
 
Killen som letade kvitton var Roland.. så nu vet du det =)
 
EricMetal skrev:
2190023 ja de kan man lugnt säga :rofl

du kan inte ha det lätt malmöiska är ju dubbelt så jobbigt att förstå mot helsingborgska.. men jag börjar hänga med ganska så bra nu faktiskt. men dom 2 första månaderna var det hårt :lol

kan va sant, har inte hört någon prata från helsingborg så :tungan
Det är än idag jag inte förstår vad folk säger fastän jag har bott här snart över ett halv år... :3freak :hihi
 
tänkte bara medela att nu har jag vart på bewiks och levererat en flaska scottish vingelvatten till roland:tummenupp
tyvär var han på semester men man får väl hoppas att han har ärliga arbetskamrater. och inte nån periodare som nån skrev om :rofl

men nu ska jag nog ta mej en liten knapp själv :fyllisar
 
EricMetal skrev:
2344503 tänkte bara medela att nu har jag vart på bewiks och levererat en flaska scottish vingelvatten till roland:tummenupp
tyvär var han på semester men man får väl hoppas att han har ärliga arbetskamrater. och inte nån periodare som nån skrev om :rofl

men nu ska jag nog ta mej en liten knapp själv :fyllisar
Midhammar, om du läser det här.. ge fan i spriten :D
 
niuck skrev:
2346419 Midhammar, om du läser det här.. ge fan i spriten :D


har du vägarna förbi bewiks kan du ju fråga om roland fick flaskan.. man vet ju aldrig va dom andra gjorde me boozen medans han va på semester. :tummenupp
 
EricMetal skrev:
2439717 har du vägarna förbi bewiks kan du ju fråga om roland fick flaskan.. man vet ju aldrig va dom andra gjorde me boozen medans han va på semester. :tummenupp
Will do :)
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top