Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Burrat skrev:2587315Ja... måste de göra det... de bakre e det jag syftar på nu???
RickZ skrev:2587389Eller gör som jag! Skiter i det och sätt dom så det är snyggt och ändå fyller sin funktion... Aight!![]()
Mr Helmut skrev:2587427Eller så köper man bakljus med integrerad blinkers![]()
Burrat skrev:2588219jeje... men nu va det ju så att jag fråga om de va tvugna o sitta på samma höjd o inte va som va häftigast att göra![]()
Vet ej än om jag ska göra det lagligt eller inte. antagligen kommer det inte bli så men kan vara bra att veta va som gäller
När jag skriver samma höjd menar jag om de måste sitta på samma höjd som varandra. alltså kan den högra sitta lägre än den vänstra?
RickZ
Mr Helmut
Har kollat på clear alternatives bakljus o håller med. de e riktigt fina. Hur kinkiga e snuten på sådant då. va kostar det om man åker dit??
det ska inte va lätt... då e det inte kul...
Mr Helmut skrev:2588231Skulle det inte se väldigt dumt ut om du hade dom på olika höjd?
Har ingen anning vad det kostar faktiskt.
Såhär ser min röv ut![]()
Burrat skrev:2588241
Har du blivit stoppad nångång för blinkerarna då? Bryr sig farbror blå om det så mycket att de orkar stoppa en för en sån grej?
Så här ser min röv ut:![]()
Burrat skrev:2588241Antagligen blir det ganska fult. men tankeverksamheten står på dygnet runt. kul att testa... Har inte sett nån hoj med det så det kan ju lika väl va skit snyggt.. (svårt o tro dock)
Har du blivit stoppad nångång för blinkerarna då? Bryr sig farbror blå om det så mycket att de orkar stoppa en för en sån grej?
Så här ser min röv ut:![]()
Burrat skrev:2587315Ja... måste de göra det... de bakre e det jag syftar på nu???[/QU
Jaaa ... De måste de göra ! Bakre asså .
HAHAHA ; Aaaa.. de kan man ju göra ;Mr Helmut skrev:2587427Eller så köper man bakljus med integrerad blinkers![]()
Hahaha ...
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti