Måste bli av med hojen snabbt!

Endel handlare brukar ta säljuppdrag då har du löst problemet med plats + att du slipper bry dig om försäljningen det sköter handlaren .

Sulan 08 skrev:
Endel handlare brukar ta säljuppdrag då har du löst problemet med plats + att du slipper bry dig om försäljningen det sköter handlaren .

Har hittat en handlare som tar min i inbyte mot en 97:as GSX-R 750. Men deras pris ligger på 49(!) tusen... Den har gått 2500mil.

Last edited:
Wagge skrev:
Har hittat en handlare som tar min i inbyte mot en 97:as GSX-R 750. Men deras pris ligger på 49(!) tusen... Den har gått 2500mil.

nu hängde ja inte med riktigt, dom ville altså byta jämt? å priset på gsxren va 49k?

Fluxir skrev:
nu hängde ja inte med riktigt, dom ville altså byta jämt? å priset på gsxren va 49k?

Nej, får betala 25 i mellanskillnad. Detta utan att jag prutat något överhuvudtaget, kan kanske få ner det till 23, lät inte omöjlig. Det betyder då ett inbytespris på cirka 25 :confused: ja, lät ganska bra ändå. Men helst av allt så vill jag ju sälja den privat och få köpa den andra 98:an som jag HELST vill ha...

Wagge skrev:
Nej, får betala 25 i mellanskillnad. Detta utan att jag prutat något överhuvudtaget, kan kanske få ner det till 23, lät inte omöjlig. Det betyder då ett inbytespris på cirka 25 :confused: ja, lät ganska bra ändå. Men helst av allt så vill jag ju sälja den privat och få köpa den andra 98:an som jag HELST vill ha...

Gör inget förhastat nu bara. Snön faller väl snart i norr va...

Du får 4000kr av mig o så hämtar jag den IKVÄLL!!!

4001 :- då kommer jag på stuts i min fiat uno(har takräke så det e lungt det får nog plats där :hihi )

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti