Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Word! Med en GPS monterad....Teinvall skrev:Kör hojjen till Landskrona. De verkar va ett säkert kort för att bli av med den.![]()
Teinvall skrev:Kör hojjen till Landskrona. De verkar va ett säkert kort för att bli av med den.![]()
Sulan 08 skrev:Endel handlare brukar ta säljuppdrag då har du löst problemet med plats + att du slipper bry dig om försäljningen det sköter handlaren .
Wagge skrev:Har hittat en handlare som tar min i inbyte mot en 97:as GSX-R 750. Men deras pris ligger på 49(!) tusen... Den har gått 2500mil.
Fluxir skrev:nu hängde ja inte med riktigt, dom ville altså byta jämt? å priset på gsxren va 49k?
Wagge skrev:Nej, får betala 25 i mellanskillnad. Detta utan att jag prutat något överhuvudtaget, kan kanske få ner det till 23, lät inte omöjlig. Det betyder då ett inbytespris på cirka 25ja, lät ganska bra ändå. Men helst av allt så vill jag ju sälja den privat och få köpa den andra 98:an som jag HELST vill ha...
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |