Många team i årets ERF-serie!

Johan skrev:
Japp, gärna såna dar för A-piloter me. :)
Det är du nog inte ensam om att vilja ha, endagars råkkar eftersom man får mycket köra och lite vänta till skillnad ifrån vanliga SM race.

Idealet vore ju B-race på lördag fm och ERF på em följt av A-race på söndagen, då kunde man som B-förare fokusera på Lördagen och sen partaja på kvällen, nästa morgon kunde man sitta på läktaren och kika på dom stora grabbarna.

GSXR1100R skrev:
Idealet vore ju B-race på lördag fm och ERF på em följt av A-race på söndagen, då kunde man som B-förare fokusera på Lördagen och sen partaja på kvällen, nästa morgon kunde man sitta på läktaren och kika på dom stora grabbarna.
Allt för att inte A å B-förare ska umgås? ;)
Finns det B-förare som festar kommer jag festa per automatik och då kan inte jag köra nå bra dan efter. Nä A och B race följt av ett ERF på lördagen. Sen Parc Fermé för samtliga hojar som kan hämtas ut vid 9-snåret på söndan.

Johan skrev:
Finns det B-förare som festar kommer jag festa per automatik och då kan inte jag köra nå bra dan efter. Nä A och B race följt av ett ERF på lördagen. Sen Parc Fermé för samtliga hojar som kan hämtas ut vid 9-snåret på söndan.
Kan gå om vi endast kör 4 takt :tummenupp

Låter kul det där med ERF. Synd bara att jag saknar tid och pengar, annars skulle jag nog dra ihop ett team med riktiga amatörer. Va kul och se grabbarna grus som spenderat 500+ möta killarna med riktigt låg budget. Gsxr1100 meddela mej när race går inom skapligt avstånd från mej så kommer jag och kikar.

Johan skrev:

Ja jävlar! Där har vi lösningen,samt utan 2-takt att vakna till 07,00 på söndagsmorgonen utan bara ett hemtrevligt pysss från gsxr1100's morronbira... :tummenupp

Nr:18 skrev:
Ingen aning. Skulle tro att dom inte serieanmält sej, det stog 1:an för förra säsongen

Tjena på er,

Vi funderade själva på varför det stod en etta framför oss men inte er andra..?? Vi har nog serieanmält oss (trodde vi i.a.f.) men kan det månne vara för att vi måste komplettera anmälan med licensnumrorna m.m. när vi fått dom. Annars vet jag inte...

---jmorn---
TMB Racing Åland

Miinin ska köra ERF säger han. Så här glad ser han ut för det. Frågan är hur glada ni andra är?

Bifogat

• miinin.jpg
    miinin.jpg
    67.8 KB · Visningar: 82
Macho Woman skrev:
Miinin ska köra ERF säger han. Så här glad ser han ut för det. Frågan är hur glada ni andra är?
Freppa kommer att torpedera Miinin :tungan

Macho Woman skrev:
Freppa kommer inte att hinna få Miinin på kornet ens med lasersikte. (Sorry Frepps!)
Freppa kommer att kontra med oberäkneliga spårval för att psyka ut alla A-förare, dessutom kommer många att knäckas redan i depån av Freppas kastratsång.

GSXR1100R skrev:
Freppa kommer att kontra med oberäkneliga spårval för att psyka ut alla A-förare, dessutom kommer många att knäckas redan i depån av Freppas kastratsång.

Dessutom kommer han att tokbromsa så plötsligt inför kurvorna att folk kommer att slå volter över honom i ren förvåning. :hihi

Nr:18 skrev:
Jag trodde Miinin kunde köra hoj :va

Häng med här nu. Det är adelsmannen Freppa vi talar om. Det sitter liksom i generna då att man har någon annan som kör åt en. Miinin är ju en rejäl arbetargrabb som har fått jobba sig upp från botten. Han vet vad han sysslar med. :D

Macho Woman skrev:
Häng med här nu. Det är adelsmannen Freppa vi talar om. Det sitter liksom i generna då att man har någon annan som kör åt en. Miinin är ju en rejäl arbetargrabb som har fått jobba sig upp från botten. Han vet vad han sysslar med. :D
Va! Är kung Freppa blåblodig? :näsblod

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...