Japp, gärna såna dar för A-piloter me.GSXR1100R skrev:Endagars B-race funkade j-t bra![]()
Hoppas på flera sådana i år, skönt att träna, kvala och tävla på samma dag.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Japp, gärna såna dar för A-piloter me.GSXR1100R skrev:Endagars B-race funkade j-t bra![]()
Hoppas på flera sådana i år, skönt att träna, kvala och tävla på samma dag.
Det är du nog inte ensam om att vilja ha, endagars råkkar eftersom man får mycket köra och lite vänta till skillnad ifrån vanliga SM race.Johan skrev:Japp, gärna såna dar för A-piloter me.![]()
Allt för att inte A å B-förare ska umgås?GSXR1100R skrev:Idealet vore ju B-race på lördag fm och ERF på em följt av A-race på söndagen, då kunde man som B-förare fokusera på Lördagen och sen partaja på kvällen, nästa morgon kunde man sitta på läktaren och kika på dom stora grabbarna.
Kan gå om vi endast kör 4 taktJohan skrev:Allt för att inte A å B-förare ska umgås?
Finns det B-förare som festar kommer jag festa per automatik och då kan inte jag köra nå bra dan efter. Nä A och B race följt av ett ERF på lördagen. Sen Parc Fermé för samtliga hojar som kan hämtas ut vid 9-snåret på söndan.
Johan skrev:Allt för att inte A å B-förare ska umgås?
Finns det B-förare som festar kommer jag festa per automatik och då kan inte jag köra nå bra dan efter. Nä A och B race följt av ett ERF på lördagen. Sen Parc Fermé för samtliga hojar som kan hämtas ut vid 9-snåret på söndan.
Nr:18 skrev:Ingen aning. Skulle tro att dom inte serieanmält sej, det stog 1:an för förra säsongen
Freppa kommer att torpedera MiininMacho Woman skrev:Miinin ska köra ERF säger han. Så här glad ser han ut för det. Frågan är hur glada ni andra är?
GSXR1100R skrev:Freppa kommer att torpedera Miinin![]()
Freppa kommer att kontra med oberäkneliga spårval för att psyka ut alla A-förare, dessutom kommer många att knäckas redan i depån av Freppas kastratsång.Macho Woman skrev:Freppa kommer inte att hinna få Miinin på kornet ens med lasersikte. (Sorry Frepps!)
Vi är skitglada! ÖverlyckligaMacho Woman skrev:Miinin ska köra ERF säger han. Så här glad ser han ut för det. Frågan är hur glada ni andra är?
GSXR1100R skrev:Freppa kommer att kontra med oberäkneliga spårval för att psyka ut alla A-förare, dessutom kommer många att knäckas redan i depån av Freppas kastratsång.
Jag trodde Miinin kunde köra hojMacho Woman skrev:Dessutom kommer han att tokbromsa så plötsligt inför kurvorna att folk kommer att slå volter över honom i ren förvåning.![]()
Nr:18 skrev:Jag trodde Miinin kunde köra hoj![]()
Va! Är kung Freppa blåblodig?Macho Woman skrev:Häng med här nu. Det är adelsmannen Freppa vi talar om. Det sitter liksom i generna då att man har någon annan som kör åt en. Miinin är ju en rejäl arbetargrabb som har fått jobba sig upp från botten. Han vet vad han sysslar med.![]()
Nr:18 skrev:Va! Är kung Freppa blåblodig?![]()
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |