Mål flagg och ett fall framåt för Tingen

Tingen

Fritt irrande i moderet speed
Gick med
10 Jan 2004
Hoj
ingen
Åkte ner redan på torsdags kvällen för att köra med danskarna på fredagen och få lite klok träning innan helgen och det gick väl lite sådär:va

Upp tidigt på lördagen för att ladda och komma i stämmning,hojen va besiktigad redan på fredagen så allt var klart för kval och så klart ska det va osäkert med vädret men när Stefan säger att han ska ha regndäck så byter jag också.......mmmmm..om man inte vet hur det är att köra på regndäck så tror man att det är halt:confused: så som dom vandrar,nåja en erfarenhet man vet till nästa gång .

Under hela lördagen for tankarna om varför det är så svårt att få bort skräcken för att vurpa igen,jag ser ju att andra kan åka fort och jag va väl ingen raket innan,men så kass som jag är nu är det pinsamt att köra,

Söndagens två kval gick i makligt tempo och jag hamnade näst sist till start,jag va med iallafall.
Rullar fram till start med kalla däck därför att jag shablat med kontakten till skarvdosan ...nåja det har gått förr,lyset tänds och släcks och jag har inte ens växel i :mad: i med växel och iväg,planen var att hänga med klungan och följa spåret så kanske det ramlar ner en pollet:tungan istället blev jag kvar i nåt slags ingemans land fritt irrande i slow speed och efter 13 varv tar jag målflagg iallafall:yoparty

Färden hem var mycke lättare denna gång kan man säga:D och jag har roligt när jag är iväg och träffar alla i depån så det är ingen risk att lägger av ännu på ett tag:D :D och jag vill tacka alla som peppar och säger att det kommer tillbaka nån gång:pannkyss och då ska ni få se att även jag kan

Mvh Tingen

Grattis till att du äntligen fick genomföra ett race, men var du tvungen att dumpa den där Murphy bakpå min hoj?
Han satt där både lördag och söndag.
Men jag tror fan jag glömde honom kvar i Skåne för igår var han inte med på KM:et i Linköping. :)

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT