Tingen
Fritt irrande i moderet speed
Åkte ner redan på torsdags kvällen för att köra med danskarna på fredagen och få lite klok träning innan helgen och det gick väl lite sådär
Upp tidigt på lördagen för att ladda och komma i stämmning,hojen va besiktigad redan på fredagen så allt var klart för kval och så klart ska det va osäkert med vädret men när Stefan säger att han ska ha regndäck så byter jag också.......mmmmm..om man inte vet hur det är att köra på regndäck så tror man att det är halt
så som dom vandrar,nåja en erfarenhet man vet till nästa gång .
Under hela lördagen for tankarna om varför det är så svårt att få bort skräcken för att vurpa igen,jag ser ju att andra kan åka fort och jag va väl ingen raket innan,men så kass som jag är nu är det pinsamt att köra,
Söndagens två kval gick i makligt tempo och jag hamnade näst sist till start,jag va med iallafall.
Rullar fram till start med kalla däck därför att jag shablat med kontakten till skarvdosan ...nåja det har gått förr,lyset tänds och släcks och jag har inte ens växel i
i med växel och iväg,planen var att hänga med klungan och följa spåret så kanske det ramlar ner en pollet
istället blev jag kvar i nåt slags ingemans land fritt irrande i slow speed och efter 13 varv tar jag målflagg iallafall
Färden hem var mycke lättare denna gång kan man säga
och jag har roligt när jag är iväg och träffar alla i depån så det är ingen risk att lägger av ännu på ett tag
och jag vill tacka alla som peppar och säger att det kommer tillbaka nån gång
och då ska ni få se att även jag kan
Mvh Tingen

Upp tidigt på lördagen för att ladda och komma i stämmning,hojen va besiktigad redan på fredagen så allt var klart för kval och så klart ska det va osäkert med vädret men när Stefan säger att han ska ha regndäck så byter jag också.......mmmmm..om man inte vet hur det är att köra på regndäck så tror man att det är halt

Under hela lördagen for tankarna om varför det är så svårt att få bort skräcken för att vurpa igen,jag ser ju att andra kan åka fort och jag va väl ingen raket innan,men så kass som jag är nu är det pinsamt att köra,
Söndagens två kval gick i makligt tempo och jag hamnade näst sist till start,jag va med iallafall.
Rullar fram till start med kalla däck därför att jag shablat med kontakten till skarvdosan ...nåja det har gått förr,lyset tänds och släcks och jag har inte ens växel i

Färden hem var mycke lättare denna gång kan man säga

Mvh Tingen