Mätare till KTM 625 -05?

KuntaKen

Ny medlem
Gick med
23 Oct 2006
Hoj
KTM 520/525 -02 KTM SX-F -07
Är det någon som har en, eller vet vad en ny instrumentering kostar till KTM 625 -05? Tänkte byta ut cykeldatorn på 520'n mot en riktig instrumentering från 625/660

instrumenteringen kostar 1807 kr har jag för mig det var... Rätt nära 1800 kr iaf. Min belysning är trasig, du kan få köpa den för en platta öl... :tungan

jag behöver mest troligt givaren samt kabeln mellan instrumenteringen och givaren dessutom, så jag antar att det kan bli rätt dyrt. Vad är det som e kass med din belysning då?

jag behöver mest troligt givaren samt kabeln mellan instrumenteringen och givaren dessutom, så jag antar att det kan bli rätt dyrt. Vad är det som e kass med din belysning då?

jaa det är sant, tänkte jag inte på...

min belysning lyser inte helt enkelt så mätaren syns bara dagtid. Skitstörigt faktiskt... Ska byta den när jag får råd

imaster: ska du byta ut hela instrumenteringen då? Isf kanske jag är intresserad av din trasiga instrumentering.

ivil: Jag kollade just på EBAY och det finns ju rätt många, som sagt. Jag har aldrig handlat på EBAY så nån annan får göra det åt mej istället =D

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg