Mätare till KTM 625 -05?

KuntaKen

Ny medlem
Gick med
23 Oct 2006
Hoj
KTM 520/525 -02 KTM SX-F -07
Är det någon som har en, eller vet vad en ny instrumentering kostar till KTM 625 -05? Tänkte byta ut cykeldatorn på 520'n mot en riktig instrumentering från 625/660

instrumenteringen kostar 1807 kr har jag för mig det var... Rätt nära 1800 kr iaf. Min belysning är trasig, du kan få köpa den för en platta öl... :tungan

jag behöver mest troligt givaren samt kabeln mellan instrumenteringen och givaren dessutom, så jag antar att det kan bli rätt dyrt. Vad är det som e kass med din belysning då?

jag behöver mest troligt givaren samt kabeln mellan instrumenteringen och givaren dessutom, så jag antar att det kan bli rätt dyrt. Vad är det som e kass med din belysning då?

jaa det är sant, tänkte jag inte på...

min belysning lyser inte helt enkelt så mätaren syns bara dagtid. Skitstörigt faktiskt... Ska byta den när jag får råd

imaster: ska du byta ut hela instrumenteringen då? Isf kanske jag är intresserad av din trasiga instrumentering.

ivil: Jag kollade just på EBAY och det finns ju rätt många, som sagt. Jag har aldrig handlat på EBAY så nån annan får göra det åt mej istället =D

Nyheter
Alltid redo för regn

Håll dig torr på hojen – ny...

Bridgestone dominerade i Suzuka 8 Hours

Pressrelease från Bridgesto...

Publikrekord under World Ducati Week

Ducati slog publikrekord un...

Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Back