Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Supermoto skrev:Nu sticker jag/vi på mässan![]()
Bilder kommer ikväll eller imorron.

Supermoto skrev:Nu sticker jag/vi på mässan![]()
Bilder kommer ikväll eller imorron.

Grattis, du lär få se mer svettiga människor än du ser hojarMarals76 skrev:Kul själv så sitter man som ett fån på jobbet![]()
Men på lördag bland 10.000 andra ska man försöka få sig en titt på bågarna.
.sgtpepper skrev:Grattis, du lär få se mer svettiga människor än du ser hojar![]()
.
Själv drar jag ut till mässan efter lunch idag och strosar runt i lugn och ro![]()
Misstänker detta. Tyvärr hade de bara bussresor på lördagen.Supermoto skrev:Nu sticker jag/vi på mässan![]()
Bilder kommer ikväll eller imorron.

och mådde illa varenda gång mitt sällskap envisades med att vandra förbi KÅTEÄMM-montern IGEN!!!
) för betsy kunde ju inte ha en bakgrundsbild på en RÖD Ducce när hon hade en BLÅ telefon... *suck*
, de gjorde saker med gullHusorna som såg ut att kunna sluta riktigt illa ibland... *kippar efter andan och tittar mellan fingarna*, motarduppvisningen var ett enda stort GÄÄÄÄSP (hoppas det blev roligare på kvällen, det var ju rätt halt det de körde på...) och det var rätt "lagom" med folk, ingen trängsel riktigt nå'nstans...

Yasha skrev:Och ni som försökte hålla reda på mig, ett under att ni stod ut!!!![]()
En full Yasha är inte lätt att hålla reda på... Puss då!Nääää??? Vad menar du?!?Ebbe skrev:Var du full eller!??En full Yasha är inte lätt att hålla reda på... Puss då!
Men jag hade nog behövt en grogg eller två mot slutet av dagen!! 
vadårå?
[/QUOTE]
stod still på de mest underliga platser.. Triumphmontern??? Ducati låg ju brevid
lite trött i fötterna, hade varit kul med ett jobb där man får sitta

Nä nä!!! Inga äckliga, avslöjande och komprometterande bilder på Husasektledaren nu!!! Bara så ni vet, JAG BLEV TVINGAD!!!betsy skrev:Ja det var inte enkeltstod still på de mest underliga platser.. Triumphmontern??? Ducati låg ju brevid
![]()
Tack för idag! Ska försöka arbeta till kl 06 nulite trött i fötterna, hade varit kul med ett jobb där man får sitta
![]()
Ska se om jag kan glädja fröken Y med en lite bild![]()
gick inte,får fixa hemifrån...
Ha en fortsatt trevlig helg då!![]()
De hade brutit ner mitt motstånd, sakta men säkert under dagen... som Stålmannen och kryptonit ni vet!!! 
Ghost skrev:Ett tips kan vara att låta B hallen vara ifred, en rörigare hall får man leta efter bara jobbigt att gå där.
... blev bortsläpad därifrån 2 ggr),mysiga titangrejer, kulörta fälgar/fälgbanor osv. kiko skrev:Fanns ju en del intressant där ändå ... porriga Beringerbromsar, sweet Vertematis (... blev bortsläpad därifrån 2 ggr),mysiga titangrejer, kulörta fälgar/fälgbanor osv.
![]()
Gällde ju bara å kolla in vilken monter man skulle till å springa förbi allt franstrams å dyl.![]()
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |