Mässdax

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Örebro.
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
Nu sticker jag/vi på mässan :)
Bilder kommer ikväll eller imorron.
 
Kul själv så sitter man som ett fån på jobbet :4skrika
Men på lördag bland 10.000 andra ska man försöka få sig en titt på bågarna.
 
Marals76 skrev:
Kul själv så sitter man som ett fån på jobbet :4skrika
Men på lördag bland 10.000 andra ska man försöka få sig en titt på bågarna.
Grattis, du lär få se mer svettiga människor än du ser hojar :) :tungan.

Själv drar jag ut till mässan efter lunch idag och strosar runt i lugn och ro :)
 
sgtpepper skrev:
Grattis, du lär få se mer svettiga människor än du ser hojar :) :tungan.

Själv drar jag ut till mässan efter lunch idag och strosar runt i lugn och ro :)

:huvet Misstänker detta. Tyvärr hade de bara bussresor på lördagen.
 
Supermoto skrev:
Nu sticker jag/vi på mässan :)
Bilder kommer ikväll eller imorron.

Nyss hemkommen från mässan. Såg en massa hojar & en massa SH folk. :hej
Ett tips kan vara att låta B hallen vara ifred, en rörigare hall får man leta efter bara jobbigt att gå där.
Iofs så jobbar Bikerbitch & Macho woman (på forumet) där i Iceman.se montern,
men annars var det just ingenting att titta på om man inte var intresserad av fransiga kläder & pozertillbehör till Guldvingar... :3freak

:)
 
KUL DAG!!! :tummenupp Inte för att det var så himla mycket att se... jag klämde lite på ett par Ducatisar, dyrkade i Husamontern :Bugar och mådde illa varenda gång mitt sällskap envisades med att vandra förbi KÅTEÄMM-montern IGEN!!!

Bikerbitch fick kakor av betsy (vi vågade inte ta hur många som helst av Carolina) och så gick vi ju tillbaka till Ducatimontern igen (för då var man ju tvungen att passera KÅTEÄMM igen - men jag lärde mig tricket efter 10:e ggn... :3freak ) för betsy kunde ju inte ha en bakgrundsbild på en RÖD Ducce när hon hade en BLÅ telefon... *suck*

Lejonen var coola, betsy och jag var lika vettskrämda som efter en värstingskräckis :skrämd , de gjorde saker med gullHusorna som såg ut att kunna sluta riktigt illa ibland... *kippar efter andan och tittar mellan fingarna*, motarduppvisningen var ett enda stort GÄÄÄÄSP (hoppas det blev roligare på kvällen, det var ju rätt halt det de körde på...) och det var rätt "lagom" med folk, ingen trängsel riktigt nå'nstans... :tummenupp

Men OJ vad mycket "kändisar" jag träffade och det skulle ju pratas och kramas överallt!!! :) Nu är jag helt slut och HES!!! :confused:

Toppendag! Kul att träffa er allihop! :kär

Och ni som försökte hålla reda på mig, ett under att ni stod ut!!! :lol
 
Last edited:
Ebbe skrev:
Var du full eller!?? :fyllisar En full Yasha är inte lätt att hålla reda på... Puss då!
Nääää??? Vad menar du?!? :tungan Men jag hade nog behövt en grogg eller två mot slutet av dagen!! :fyllisar
 
[/QUOTE]för betsy kunde ju inte ha en bakgrundsbild på en RÖD Ducce när hon hade en BLÅ telefon... *suck*[/QUOTE]

Jaaaa :kär vadårå?

[/QUOTE]Och ni som försökte hålla reda på mig, ett under att ni stod ut!!! :lol[/QUOTE]

Ja det var inte enkelt :gnissla stod still på de mest underliga platser.. Triumphmontern??? Ducati låg ju brevid :7peta

Tack för idag! Ska försöka arbeta till kl 06 nu :huvet lite trött i fötterna, hade varit kul med ett jobb där man får sitta :död
Ska se om jag kan glädja fröken Y med en lite bild :va

gick inte,får fixa hemifrån...

Ha en fortsatt trevlig helg då! :krama
 
betsy skrev:
Ja det var inte enkelt :gnissla stod still på de mest underliga platser.. Triumphmontern??? Ducati låg ju brevid :7peta

Tack för idag! Ska försöka arbeta till kl 06 nu :huvet lite trött i fötterna, hade varit kul med ett jobb där man får sitta :död
Ska se om jag kan glädja fröken Y med en lite bild :va

gick inte,får fixa hemifrån...

Ha en fortsatt trevlig helg då! :krama
Nä nä!!! Inga äckliga, avslöjande och komprometterande bilder på Husasektledaren nu!!! Bara så ni vet, JAG BLEV TVINGAD!!! :4skrika De hade brutit ner mitt motstånd, sakta men säkert under dagen... som Stålmannen och kryptonit ni vet!!! :fatta!
 
Ghost skrev:
Ett tips kan vara att låta B hallen vara ifred, en rörigare hall får man leta efter bara jobbigt att gå där.

Fanns ju en del intressant där ändå ... porriga Beringerbromsar, sweet Vertematis ( :Bugar ... blev bortsläpad därifrån 2 ggr),mysiga titangrejer, kulörta fälgar/fälgbanor osv. :)
Gällde ju bara å kolla in vilken monter man skulle till å springa förbi allt franstrams å dyl. :tummenupp
 
kiko skrev:
Fanns ju en del intressant där ändå ... porriga Beringerbromsar, sweet Vertematis ( :Bugar ... blev bortsläpad därifrån 2 ggr),mysiga titangrejer, kulörta fälgar/fälgbanor osv. :)
Gällde ju bara å kolla in vilken monter man skulle till å springa förbi allt franstrams å dyl. :tummenupp

Jo iofs så fanns det lite porr där oxå, men det var inte tillräckligt för att göra det värt ett besök tycker jag, tyvärr...
B-hallen brukar vara bättre & framförallt större än vad den var i år.
 
Eftersom jag såklart verkar vara långsammast av alla att fixa bilder så skiter vi i det i den här tråden och tar det nån annan stans (om jag kan tillföra nåt såklart)....
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top