Mässan nu på fredag

tks

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha TDM850'92 Suzuki SV650N'99
Eftersom sporthojsfesten tyvärr krockar med en annan tillställning så tänkte jag höra om det är några sporthoj.com:are som ska till mässan på fredag. Jag och flickvännen ska dit, men vi tänkte vara lite udda av oss och komma tidigt, ungefär när de öppnar (10:00). Jag är rätt trött på att trängas, så jag gissade att det skulle vara en av de tiderna det är som glesast. Antar att ni som har jobb tar det någon annan tid, men för er som dyker upp då - ser ni en smal kille och en lika smal tjej i lackkläder som står och klämmer på en Ducati Multistrada, då är det mycket stor sannolikhet att det är vi :)

Jag ska nog dit imorrn.

Nån som vet hur man kommer dit med bil från norr via E4an?

EazyD skrev:
Jag ska nog dit imorrn.

Nån som vet hur man kommer dit med bil från norr via E4an?

Det är lätt. Skyltat hela vägen. Bara ta E4:an söderut, förbi stan, och sedan några km efter essingeöarna är det skyltat mot mässan och väg 271, bara svänga av och följa skyltningen till mässan.

tks skrev:
50% av hennes garderob består av lackkläder (själv har jag bara två par lackbyxor :(). Iofs, ska hon provsitta hojar kanske hon har på sig något annat.

Går ni omkring i lackkläder? :gnissla

Gör man inte bara det om man bor i Los Angeles och låtsar att man är filmstjärna?
jaja, jag hälsar om jag blir bländad av nåt :tungan

P-son skrev:
Får man låna henne ibland eller? :yoparty

OBS: Ta inte illa upp jag var bara tvungen! :D

Hehe, skaffa dig en egen! Gå på Tech Noir* istället för sporthojsfesten :D

För att vara lite mer on-topic, någon som vet om (och isåfall - när) det ska vara några uppvisningar på mässan? Hittar inte någon information om det på hemsidan.

*: Verkar som TN:s hemsida är nere just nu...

Ser ni mig stå o kränga filmer alternativt spana på killars rumpor iförda crossbyxor så hälsa :yoparty

[Kan inte sluta tjata på att alla roliga människor ska komma förbi montern o säga hej]

Bikerbitch skrev:
Ser ni mig stå o kränga filmer alternativt spana på killars rumpor iförda crossbyxor så hälsa :yoparty

[Kan inte sluta tjata på att alla roliga människor ska komma förbi montern o säga hej]

Var skulle du vara?
Kommer efter 1800 på fredag och ger dig en kram. Har nog SH-tröjan på mig så du känner igen mig. Tjo!

Bikerbitch skrev:

Kommer inte ha Sporthoj.com-tröjan på mig men jag lovar att komma fram o säga hej ifall du inte har för mycket att göra.... så får du äntligen se vem jag är :rolleyes:

Den lilla feta gubben (jag) ramlar in på fredag vid ett-tiden tillsammans med en frivillig skinnskalle (stora sonen), två ofrivilliga skinskallar (gammla kompisar) och en CS-spelande moppedist med hängbyxor (lilla sonen).

tks skrev:
Det är lätt. Skyltat hela vägen. Bara ta E4:an söderut, förbi stan, och sedan några km efter essingeöarna är det skyltat mot mässan och väg 271, bara svänga av och följa skyltningen till mässan.

Jao, se bara till att du inte råkar fortsätta på E4an, så du får ligga i någon av de två vänsterfilerna (4 filer).

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park