Mässan nu på fredag

Hur är det med värmen inne?
Har en jättestor vinterjacka som jag helst inte vill gå runt i, kan man gå runt i typ tjocktröja utan att frysa?

tks skrev:
Hehe, skaffa dig en egen! Gå på Tech Noir* istället för sporthojsfesten :D

För att vara lite mer on-topic, någon som vet om (och isåfall - när) det ska vara några uppvisningar på mässan? Hittar inte någon information om det på hemsidan.

*: Verkar som TN:s hemsida är nere just nu...

Hmmm jobbade faktiskt på de som Bartender så jag har fått min dos av L&L :fyllisar

EazyD skrev:
Har en jättestor vinterjacka som jag helst inte vill gå runt i, kan man gå runt i typ tjocktröja utan att frysa?

Några tusen pers i låsta lokaler, Gissa! :D

Närå, det kan du göra utan problem! :tummenupp

Finns det någonstans man kan hänga av sig jackan för en liten summa medans man går runt, och ingen stöld risk?

Någon som hört om de utökat "förrådet" med lättklädda damer för iår? :hihi :tuttar

De borde väl ställa upp på att bli fotade på en hoj om man frågar snällt? :)

Mattiaz skrev:
Någon som hört om de utökat "förrådet" med lättklädda damer för iår? :hihi :tuttar

De borde väl ställa upp på att bli fotade på en hoj om man frågar snällt? :)

Jag har hört att det ska vara nakna tjejer i Icemans monter.

Hej på dig!
Vi är några SP-förare som träffas i TMP´s monter 16:30 på fredag om du är intresserad. Sedanhade vi tänkt ta en öl på kvällen.

mvh
/Jörgen #38

tks skrev:
Eftersom sporthojsfesten tyvärr krockar med en annan tillställning så tänkte jag höra om det är några sporthoj.com:are som ska till mässan på fredag. Jag och flickvännen ska dit, men vi tänkte vara lite udda av oss och komma tidigt, ungefär när de öppnar (10:00). Jag är rätt trött på att trängas, så jag gissade att det skulle vara en av de tiderna det är som glesast. Antar att ni som har jobb tar det någon annan tid, men för er som dyker upp då - ser ni en smal kille och en lika smal tjej i lackkläder som står och klämmer på en Ducati Multistrada, då är det mycket stor sannolikhet att det är vi :)

soppatorsken skrev:
Jag har hört att det ska vara nakna tjejer i Icemans monter.

Mohaha... menar du de som börjar på J och J, o slutar på annica o enny? .... hmmmm Har med mig videokameran ifallatt :banana

EazyD skrev:

Jag var på mässan idag (torsdag), och även om det givetvis var lite klent med folk så vart det varmt att gå runt i tjocktröja.. såg flera som endast bar t-shirt t o m.

För övrigt så måste jag säga att Ducces monter var riktigt het.. fy fan vilja fina hojar :)
Specielt GP´n som stod där vackert och smygfrustade innaför glasväggarna... Vill ha! :Bugar

Jag drar till mässan efter jobbet imorgon så jag lär va där från 17. Men eftersom jag är så liten kommer ni säkert ändå inte se mig... :rolleyes: Ser ni stora Sweedo kan ni dock räkna med att jag befinner mig strax intill :tungan

Sen blir det öl på Krönet! :öl Å möjligtvis en å annan whisky.. :banana

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...