Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
friplåtar????Supermoto skrev:Jag kommer stå i TMC's monter lördag + söndag. Välkomna![]()
Tråkfan!erik skrev:Åker jag ner blir det på fredagen, det är så mycket folk på helgen att det inte blir roligt.
Tror det är rätt kört, de har god koll på vilka som är/ska vara där.crashtestdummy skrev:friplåtar????
![]()
TERMINATOR skrev:va där förra året och det va den sämsta festen jag varit på så vi lämnade och gick på krogen i stället
erik skrev:Åfan, jag var på festen som var i Gbg 2003 och den var hur kul som helst.
Till att börja med så var vi rätt många från PBR (och några respektive) + större delen av våra vänner från Jönköping där på första festen.TERMINATOR skrev:alla tycker olika, kanske va en bättre fest då
Kyckling skrev:Till att börja med så var vi rätt många från PBR (och några respektive) + större delen av våra vänner från Jönköping där på första festen.
(Vi var nog ca 20 pers + ytterligare då en bunt som man kände från forumet).
Att det sedan var ett otroligt drag på vandrarhemmet som förfest och efterfest gjorde ju inte saken sämre.![]()
![]()
Äh! Det var Salmonella fattar du väl. Dessutom var det DU och Joel som började möka. Jag bara besvarade elden.TERMINATOR skrev:han va nog mest lik dej faktiskt, haha jävla skit hotel vad det... tanten blev skit sne för man kaäkade ordentlig frulle.
rummen va fan äckliga för att inte tala om muggen där någon spytt ...
näää aldrig mer formel 1 och aldrig mer dela rum med kycklo, han luktar inte gott kan jag säga
erik skrev:Har ni funderat något mer? Jag ska till Gbg på möte i mitten/slutet på januari, med lite tur är det i samma veva som mässan.
TERMINATOR skrev:jag ska dit lördagen och har köpt biljetter, vi har 1 plats kvar i bilen
Supermoto skrev:Lördagen är lite dyrare för att försöka få folk att gå övriga dagar.
Vi kommer stå i den rödmarkerade monern på bilden nedan.
Första och andra bilden visar samma lokal fast med olika saker markerade.
|
|
Äntligen!
Om du, som jag, ständigt åk... |
|
|
Missa inte förköpstävlingen
Jul närmar sig och även om ... |
|
|
Sista chansen!
Nu är vi inne på sluttampen... |