*mässa på mc-huset*

crazy martin

Ny medlem
Gick med
4 Jun 2004
Hoj
tl1000s bad matherfucker
tänkte kolla om någon e med på lördag o kör en runda på stan ta en kopp kaffe o kollar mc huset senare? om det blir väder förstås :(
ska vi träffas på stortorget nån gång på lördag? kom med förslåg angående tid. :tungan

Blir det bra kl 1100 på S-torget?

crazy martin skrev:
tänkte kolla om någon e med på lördag o kör en runda på stan ta en kopp kaffe o kollar mc huset senare? om det blir väder förstås :(
ska vi träffas på stortorget nån gång på lördag? kom med förslåg angående tid. :tungan

PIX skrev:
Stortorget 11.00?? Jag e på!

Då kanske vi kan ha följe? E ju rätt sugen på o dra dit faktiskt, sen hittar man inte så bra i malmö tyvärr. :död

Bara en massa torg överallt, vet inte vilka som e vilka. :3freak

Stortorget är ju torget bredvid Lilla torg juuh! ;) :D

Jag ska snart till MC-huset.....får se om de har ett erbjudande på öppningsbara hjälmar som jag inte kan tacka nej till.

jag fick motorstop igår när jag var ute :( ,försökte idag att få igång motorn men det gick inte.. och jag som planerade att ta en runda i det här soliga vädret innan jag sticker till MC-huset :huvet

obs: vet nån var finns Mitonga Racing (verkstad) ..stämmer att deras Tnr är 040-19 41 40 ..har hört att den befinner sig på samma gatan där Malaco (Godis fabriken) finns..

Maverick_ou812 skrev:
Vafan....? Jag ville ju bara veta var på Strandvägen ni posörer står. :fatta! Att hitta i den lilla hålan är inte så svårt i övrigt. :hihi

såja, såja. Hetsa inte upp dig för mycket nu lilla gubben, det e inte bra för blodtrycket. det vet du :rolleyes: :pannkyss

Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8