bad santa
erkänd fortåkare
så idag blev det gjort efter förra veckans piercing så gjordes denna idag kl 17.00 hos twillight tattoo i motala 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

har redan ett jobb o även om jag skulle söka om ett nytt så får väl anställaren ta mig för den jag ärHanneZ skrev:2436718Det där är ju helt perfekt om du vill söka jobb!![]()
jens__E skrev:2436894Klart det kan va bra å kunna täcka en tatuering.. men jag tycker folk ska komma in i 2000 - talet och inse att det inte bara är kriminella, sjömän å horor som har tattoos.
jens__E skrev:2436921Nej fan ansiktet tycker jag man ska ge fan i. Det ser ju bara konstigt ut.
Sen så är jag inte så stort fan av gaddningar på halsen och händerna heller. Full sleves och ryggtavlor har jag inget emot men händer hals å ansikte tycker jag man ska ge fan i![]()
Kia skrev:Men tycker kanske inte att det ser lämpligt ut att komma på tex gammel farmors begravning med jordens tatoo på kinden eller nåt...
KGK skrev:2436952Sen när blev farmor så fin i kanten? hon tar nog alla för va dom är och lite till när hon e på den sidan
Kia skrev:2436962Hon kanske har äldre väninnor som är där...
Eller så vill man kanske inte provocera på en begravning när det faktiskt är allmänt känt att den äldre generationen tycker att tatueringar står för just kriminalitet osv...
Såna tillfällen kan man ju faktiskt visa lite respekt...

Gabor skrev:2437059Ett bra ställe för tatuering när mellan skinkorna.....![]()
Kia skrev:2437068Vaddå ett W på varje stjärthalva?? Så det blir WOW när man moonar??
Kia skrev:2436962Hon kanske har äldre väninnor som är där...
Eller så vill man kanske inte provocera på en begravning när det faktiskt är allmänt känt att den äldre generationen tycker att tatueringar står för just kriminalitet osv...
Såna tillfällen kan man ju faktiskt visa lite respekt...
|
|
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”
På MC-mässan i vintras anor... |
|
|
Nisse Hedlund bortgången
Den legendariske motorkonst... |
|
|
En dag på dragstrippen
Efter att ha varit aktiv so... |