märkt för livet

bad santa

erkänd fortåkare
Gick med
4 Feb 2005
Hoj
:(
så idag blev det gjort efter förra veckans piercing så gjordes denna idag kl 17.00 hos twillight tattoo i motala :yoparty

Bifogat

• DCP_0011.JPG
    DCP_0011.JPG
    79.1 KB · Visningar: 100
  • DCP_0012.JPG
    DCP_0012.JPG
    78.8 KB · Visningar: 44
  • DCP_0015.JPG
    DCP_0015.JPG
    78.8 KB · Visningar: 58
  • DCP_0016.JPG
    DCP_0016.JPG
    74.6 KB · Visningar: 39
  • DCP_0017.JPG
    DCP_0017.JPG
    79.8 KB · Visningar: 218
Fan vilken cool:yoparty

Va förbi där igår å skulle kika men då hade han stängt. Tror iaf det var där, han som håller till på torget å in på den där bakgården?

Är sugen å fixa lite nytt ifrån den jag har nu å man kanske skulle göra hos den där snubben då. annars så får det bli hos peewee i gävle. Han vet jag är bra:)

I alla fall smart att sätta tatueringen på sånt ställe som man kan täcka med kläder...
Det är faktiskt inte alltid som det passar att komma med en tatuering synlig...

:tummenupp Då är det skönt att kunna täcka med kläder...

Klart det kan va bra å kunna täcka en tatuering.. men jag tycker folk ska komma in i 2000 - talet och inse att det inte bara är kriminella, sjömän å horor som har tattoos.

jens__E skrev:
2436894 Klart det kan va bra å kunna täcka en tatuering.. men jag tycker folk ska komma in i 2000 - talet och inse att det inte bara är kriminella, sjömän å horor som har tattoos.

Absolut inte det jag syftade på...
Är själv tatuerad...

Men tycker kanske inte att det ser lämpligt ut att komma på tex gammel farmors begravning med jordens tatoo på kinden eller nåt...
Så ibland tycker jag faktiskt inte att det passar sig helt enkelt...

Nej fan ansiktet tycker jag man ska ge fan i. Det ser ju bara konstigt ut.
Sen så är jag inte så stort fan av gaddningar på halsen och händerna heller. Full sleves och ryggtavlor har jag inget emot men händer hals å ansikte tycker jag man ska ge fan i:)

jens__E skrev:
2436921 Nej fan ansiktet tycker jag man ska ge fan i. Det ser ju bara konstigt ut.
Sen så är jag inte så stort fan av gaddningar på halsen och händerna heller. Full sleves och ryggtavlor har jag inget emot men händer hals å ansikte tycker jag man ska ge fan i:)

Precis... man ska kunna dölja tatueringen när tillfället kräver det... :tummenupp

Kia skrev:
Men tycker kanske inte att det ser lämpligt ut att komma på tex gammel farmors begravning med jordens tatoo på kinden eller nåt...

Sen när blev farmor så fin i kanten? hon tar nog alla för va dom är och lite till när hon e på den sidan

KGK skrev:
2436952 Sen när blev farmor så fin i kanten? hon tar nog alla för va dom är och lite till när hon e på den sidan

Hon kanske har äldre väninnor som är där...
Eller så vill man kanske inte provocera på en begravning när det faktiskt är allmänt känt att den äldre generationen tycker att tatueringar står för just kriminalitet osv...
Såna tillfällen kan man ju faktiskt visa lite respekt...

Kia skrev:
2436962 Hon kanske har äldre väninnor som är där...
Eller så vill man kanske inte provocera på en begravning när det faktiskt är allmänt känt att den äldre generationen tycker att tatueringar står för just kriminalitet osv...

Ett bra ställe för tatuering är mellan skinkorna.....:arsele

Last edited:
själv anser jag att tattoos ska synas jag gör mina för att de ska kunna beskådas. ska ta andra handleden bara denna har lägt sen har jag ett par till som jag vill göra bla på vaden osv har även ett par piercings till förutom staven i örat som ska göras o på jobbet så säger de inte något om det bara det ser smakfullt ut

Kia skrev:
2436962 Hon kanske har äldre väninnor som är där...

Jo men visst, men man ska inte konstla för mycket, det blir bara konstigt, har man en på kinden, halsen osv. så har man, de är oftast lite insnöade, så är det bara.

jag var inte på min farmors begravning, det var inte bra det heller, de är aldrig nöjda, farmor gillar mig starkt ändå :)

Last edited:
Funderar på å dra dit idag å kika lite idag. Men det är bara så att jag inte har nån skrivare så jag kan inte få ut motivet jag vill ha gjort. Har han nån hemsida eller nått så man kan maila det till han?
Skulle även vela se och höra lite från fler folk som varit där.
För när jag gjorde min så gick jag till en kille som jag inte hade sånn stor koll på å den blev jag inte så vidare värst nöjd med.

Så jag kanske väntar tills jag kommer till gävle så kan jag gå till Peewee för han vet jag att han är duktig. En polare va dit å gjorde en å den blev grym :D

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg