Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Det är en ny miljömotor där man helt enkelt inte släpper ut avgaserna.

Det är en ny miljömotor där man helt enkelt inte släpper ut avgaserna.

Ja, den är fantastiskt hög. Skulle vara intressant att se hur den ser ut i genomskärning. Gör de pneumatiska ventilerna att topparna blir högre?Vilken äcklig metallvägg. Fyrtaktare är fula.![]()
Är det inte en "extra del" mellan topp o cylinderrad? eller ser moderna motorer ut så?

Paint is the shit, med betoning på shit...klart och tydligt täcklock på de avgasportarna,kolla under den svarta "pucken" (skydd för kylarvätska) så ser du att locket sitter med en skruv bara.
prenumatiken gör så att de får en sådan ful mellanbit,sitter ju en"pump" i den delen vilket drivs direkt av kedjan som man ser på bild 2.som svar på nästa fråga
fint ritat under tiden jag skrev,paint???![]()
Gnista ner lagerlägena?Mer fascinerande är hur de kan klara sig från halvlocken vid kamgavlarna, ty utan dessa blir det ju svårt att arborra lagerlägen och överfall för kammen.
Mer fascinerande är hur de kan klara sig från halvlocken vid kamgavlarna, ty utan dessa blir det ju svårt att arborra lagerlägen och överfall för kammen.
Dock är det ju snyggt att slippa halvlocken.
Gnista ner lagerlägena?![]()

Med pneumatiska ventiler behövs inga kamaxlar och därför inga lagerlägen... om den nu har sån ventilstyrning.
Aaah... Tack!Se bilden nedan.
För att vara lire offtopic en stund...
Ett överfall är ju ett överfall men om överfallet sitter neråt, typ storänden på en vevstake. Blir de ett underfall då?![]()
Dumförklara mig gärnade bara slog mig....

|
|
Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!
Just nu återhämtar vi oss p... |
|
|
Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!
Just nu är vi mitt i provkö... |
|
|
Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!
Just nu är Bike på plats på... |
|
|
Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen
Screenshot I samband med... |
|
|
CTEK visar upp ny laddare och ”booster”
CTEK NXT 5 Nu börjar sol... |
|
|
Vi provkör nya H-D-modeller