Märkligt fel suzuki Rf 900

Zenita123

SUGEN PÅ ATT ÅKA
Gick med
31 Jul 2008
Hoj
Honda blackbird 1998
Hej sista svängen på förra säsongen så stanna hojen bara efter 100 meter åkning o säkring går på startrelät. ställde av den o nu tänkte ja tag i detta märkte då att batterit var stendött kanon iväg o köpa nytt batteri körde 12 mil utan några som helst problem. sen dagen efter så kom jag 150m meter sen samma sak igen säkring går vid startrelät plus säkringen. O det ä enbart den som går o allt blir dött på hojen. i med ny säkring cykeln går så fint så sen åker man 150 meter säkring går igen fattar inte vad felet är. från relät går den en ström kabel direkt till batterit o på den sidan av relät sitter den en säkring o den bränner av..trodde mitt taskiga batteri ställde till med nått hur fasen kunde jag köra 12 mil full runda gasa rejält o sen nästa dag går säkringen igen tycker jag har kollat det mesta men fattar fan inte ....om ett startrelä skulle vara paj kan detta ha nått med detta att göra vad jag fattar så har det enbart med starten o göra o startar gör den utan problem efter säkringsbytet

Suzuki Rf 900 1998

lite osäkert nu att låta frun ens testa hennes hoj

Nyheter
MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup