Märkliga fysiska åkommor

hahhaha rolig tråd! :tummenupp :D :D

kan "knäcka" med skulderbladen, o nyckelbenet. ni vet som man knäcker med fingrarna?! :)

...vilket påminde mig om att jag har "restles legs syndrom" kliar i benen...jätteskojigt!

Usch, det där hade jag när jag var liten. Skitkul när man ligger och ska sova... Inte för att man fick nån diagnos på det men jag antar att det var det. Hur fan förklarar man det för sina föräldrar när man är en liten skit? Tycker inte att det kliade utan mer bara en otäck, pirrig känsla i benen som gör att man måste upp och röra på sig.

Kolla wikipedia om du fortfarande har problem. Verkar kunna gå att lösa. http://sv.wikipedia.org/wiki/Rastlösa_ben

Kan ej pinka direkt efter sex

"satsen" som sätter sig på tvären... blir så när man blir gammal..:tummenupp , prostatan som börjar säga upp sig...du kan lösa det genom att föra upp 1-2 fingrar i :arsele o massera lite... brukar lösa problemet o förbannat skönt om inte annat... :D

mvh.T

När jag får en pungspark så mår jag så illa att jag pissar länge.

ja blod om inte annat! :D

mvh.T

...vilket påminde mig om att jag har "restles legs syndrom" kliar i benen...jätteskojigt!

kan bero på mediciner me om man ska vara lite seriös...:tummenupp

främst smärtstillande preparat tyo tradolan/tramadol ger grymma "krypningar" i benen...

mvh.T

Last edited:
Postorgasmisk migrän. Ja, det är precis vad det låter som. :( Händer inte varje gång, men tillräckligt ofta för att fråga sig om hon/högerhanden är värd det.

Pensionärer gnäller av sig-tråden - Underbart!

När jag har suttit på muggen i en timme somnar mina ben....
Ja, visst är det konstigt? Men inte lika konstigt som att man fan sitter där, gång på gång med samma resultat: En nöjd mage men knappt stödbara ben! :gnissla

...min axel knäpper när jag gör armhävningar
Mina axlar går av om jag försöker göra armhävningar jag är så svaaaaag. Så lite knäppande låter inte så farligt. ;)

Det kliar i mina tänder när jag är riktigt djävla pissnödigt.. :mad:
Jag med! Hela tandköttet, särskilt runt kindtänderna, känns som det ska rämna! :eek:
Fast det verkar inte va ett korrekt mått på mängden man har att pissa ut. Har du inte vaknat på morgonen, inte känt dig särskilt nödig men går in på muggen av gammal vana. Och så pissar man en hel jävla ocean!!
Kroppen är fan bra konstigt funtad.:rolleyes:

Last edited:
Blir alltid pissnödig när ja stoppar händerna i kallt vatten =/...

hahhaha rolig tråd! :tummenupp :D :D

kan "knäcka" med skulderbladen, o nyckelbenet. ni vet som man knäcker med fingrarna?! :)

Jag kan nog knaka i vartenda led... Ryggen, bröstkorgen, knän, fotleder, vrister, handleder, fingrar, axlar, armbågar, nacke, käken, ljumskar och tår... :3freak :3freak :3freak
Detta är helt sant oxå!

När jag rensar öronen börjar jag alltid hosta.

Jag med, fast bara ena örat... Konstigt....

Last edited:
Jag blir alltid pissnödig när jag går ut i garaget för att skruva!

Jag vet om det och pissar precis innan jag går, 10minuter senare när man är skitig om händerna är det dags igen..

...min axel knäpper när jag gör armhävningar

mitt ena knä knäpper när jag knäböjer, samband :va

Jag blir alltid pissnödig när jag går ut i garaget för att skruva!

Jag vet om det och pissar precis innan jag går, 10minuter senare när man är skitig om händerna är det dags igen..

kallgarage? samma här nämligen.

Last edited:
Har ett släktdrag.
När det blir kallt pekar höger lillfinger rakt ut.
Opraktiskt som fan när man kör hoj eller skoter och handskarna blir blöta.

Blir alltid pissnödig i rusningen på Essingeleden, slår aldrig fel.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT