Fotrally
Olika
dähm nu börja bli varm fötterna när det gäller att hänga/skriva på sporthoj.com =) nu till saken...
idag tog jag ta en tur med rettan...
Tänkte eftersom att jag läst här att dom kan vara duktig på att dricka olja så var det läge att kolla oljan,sagt å gjort. Vinklade upp hojjen, kika i "fönstret" såg att det var lite väl lite i den. (enligt mig stog hojjen rätt så rakt)
tänkte då åker jag väl å köper en flaska då i lung takt.
kört ca en km då tändes oljelampan i uppskattningsvis ca 2-3sekunder.
tänkte va fan...aja eftersom den släcktes innan jag hann stanna + att det inte var lämpligat att stanna där så körde jag vidare den km det var kvar till butiken.
Står å velar vilken olja jag ska köpa.
Köper shelloljan,går ut för för att fylla på. Tänkte bäst att kolla nivån en gång till. vinklar upp hojjen å vad ser jag då? oljenivån står på max...?
eeeh varför? nån som kan förklara?

idag tog jag ta en tur med rettan...
Tänkte eftersom att jag läst här att dom kan vara duktig på att dricka olja så var det läge att kolla oljan,sagt å gjort. Vinklade upp hojjen, kika i "fönstret" såg att det var lite väl lite i den. (enligt mig stog hojjen rätt så rakt)
tänkte då åker jag väl å köper en flaska då i lung takt.
kört ca en km då tändes oljelampan i uppskattningsvis ca 2-3sekunder.
tänkte va fan...aja eftersom den släcktes innan jag hann stanna + att det inte var lämpligat att stanna där så körde jag vidare den km det var kvar till butiken.
Står å velar vilken olja jag ska köpa.
Köper shelloljan,går ut för för att fylla på. Tänkte bäst att kolla nivån en gång till. vinklar upp hojjen å vad ser jag då? oljenivån står på max...?
eeeh varför? nån som kan förklara?