Märkessaker "för mycket"

De lila splasharna på en Cbr 600 från 90-talet...åhh! Passar vilken hoj som helst. :-)

Skickat från min E5823 via Tapatalk

Orange däck är fan helt fel hur man än vrider och vänder på det....

Det viktiga är att det är tidstypiskt. Skall man ha replikalack så skall det vara på hojar från rätt epok. Att köpa repsolkåpor till sin GPZ600 anno 1989 är helfel.

dock så är ju fälgen orange och inte däcken dem låter jag vara svarta:hihi:hihi
nee men skämt oh sido så är inte orange helt fel , lyser upp rätt bra också :tummenupp

Last edited:
Vad jag gillar, race-replica design som för tankarna till racerbanan. Matchande kläder är super. Är så jävla trött på allt svart..... vad står det för? Enkelheten för tillverkaren....... Klädbilder..... för många år sedan i garaget, även idag är det väldigt mycket styling..... :hej

View attachment 438733View attachment 438737View attachment 438734View attachment 438735View attachment 438736View attachment 438738

de va en schysst samling må jag säga :tummenupp

Diskreta saker tycker JAG kan vara ok. Annars skulle jag inte åka omkring och göra reklam för nåt gratis. Tänk dig hela hojen full med OK eller Statoilreklam (Repsol, oljebolag) utan att få gratis soppa. :D

hehe vem vet , kanske borde kontakta statoil eller cricle k som den nu heter. kanske med kommer en rätt så fin rabatt :hihi:tummenupp

Tycker det är hur snyggt som helst med färgglada hojar! Ännu snyggare när man matchar ställ och hoj!

Aldrig förstått mig på folk som köper helsvart hoj och helsvart ställ.

Sverige är grått och trist som det är, färg gör alla glada. :)

håller med helt och hållet. så dumt att ha hel svart för man syns knappt i trafiken. nää lite färgglada hojar gör susen !! :tummenupp

Så här ska det se ut!

images

En stenhård Sonauto-replika rammar allt!

Sonauto.jpg

Jag personligen gillar färg och det får gärna matcha med övrig utrustning :) Oranga fälgar som det pratas om, Självklart ska de va oranga fälgar ;D

Huvudsaken är inte hur man ser ut, det är att vi alla kan åka hoj och ha roligt !

Tycker det är hur snyggt som helst med färgglada hojar! Ännu snyggare när man matchar ställ och hoj!

Aldrig förstått mig på folk som köper helsvart hoj och helsvart ställ.

Sverige är grått och trist som det är, färg gör alla glada. :)

Jag håller med dig fullständigt :tummenupp

Fett ja:) men hur blir det med fingrarna? om man nu råkar klämma fast handen mellan handtaget och styret vid omkull körningar:va

De är inte speciellt vassa, men det lär väl inte vara så värst hälsosamt med såndär grepp heller.

Orange däck är fan helt fel hur man än vrider och vänder på det....

Det viktiga är att det är tidstypiskt. Skall man ha replikalack så skall det vara på hojar från rätt epok. Att köpa repsolkåpor till sin GPZ600 anno 1989 är helfel.

Min är ju inte riktigt tidstypisk i årsmodellen men den är i min mening "lite diskretare" är REPSOL lacken. Dessutom borde den ju ha vita fälgar om man ska vara färgtrogen. 18056084_1490641457620741_2167618794794552864_o.jpg

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti