Hur ser det ut i mc-världen? Jag kan i stort sett inget om olika mc-modeller. Jag vet att hayabusan är snabb och att HD är manligt.
Om man ta t.ex Yamaha, Honda, Kawasaki och dessa märken. Vad har dom för modeller och vad passar dom modellerna till? Vart kan jag hitta info om detta? Jag tycker att tillverkarnas hemsidor är så röriga och där fattar jag inte speciellt mycket.
Om man gör en jämförelse emot bilvärlden typ:
Audi:
A2: Liten snikmodell, ekonomisk och tråkig.
A3: Liten modell, inte speciellt snabb, passar busiga tjejjer.
A4: Mellanklass, finns med starka motorer, passar bra för lite långkörning och lite bus.
A6: Snabb långfärdsvagn, för tung för att busa med på riktigt.
A8: Landsvägsloket, inget om man vill kränga runt hårnålar precis.
Förstår ni? Hur ser det ut om man t.ex titta på Suzuki, Honda och dom där?
Okej, kanske konstig fråga, men jag försöker att göra mig en uppfattning om vilka modeller som finns och vart dom passar.
:corn

Om man ta t.ex Yamaha, Honda, Kawasaki och dessa märken. Vad har dom för modeller och vad passar dom modellerna till? Vart kan jag hitta info om detta? Jag tycker att tillverkarnas hemsidor är så röriga och där fattar jag inte speciellt mycket.
Om man gör en jämförelse emot bilvärlden typ:
Audi:
A2: Liten snikmodell, ekonomisk och tråkig.
A3: Liten modell, inte speciellt snabb, passar busiga tjejjer.
A4: Mellanklass, finns med starka motorer, passar bra för lite långkörning och lite bus.
A6: Snabb långfärdsvagn, för tung för att busa med på riktigt.
A8: Landsvägsloket, inget om man vill kränga runt hårnålar precis.
Förstår ni? Hur ser det ut om man t.ex titta på Suzuki, Honda och dom där?
Okej, kanske konstig fråga, men jag försöker att göra mig en uppfattning om vilka modeller som finns och vart dom passar.