Mälarnrunt från västerås 16/8

Albertsson

Ride, Eat, Sleep, Repeat
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM 660 DRZ 400
Jag å nägra till drar från varvet vid 12 på lördag vi åker rytternevägen till kvicksund å kollar lite på hojjarna där
Nägon som ska med?

P.s jag e nog ute hela fredagkväll oxå för jag får min nya hojj på fredag e.m :squid

Albertsson skrev:
Jag å nägra till drar från varvet vid 12 på lördag vi åker rytternevägen till kvicksund å kollar lite på hojjarna där
Nägon som ska med?

P.s jag e nog ute hela fredagkväll oxå för jag får min nya hojj på fredag e.m :squid
ska faktiskt upp till V-ås i helgen så vart har du tänkt träffas i så fall

red_ninja

Ring eller smsa på 0730-494997 så får du veta vart för jag drar å hämtar min hojj nu

Tjena Albertsson-mannen!

Är inte vädret alldeles för djävligt så dyker jag upp... strax före 12.00 med nylimmat... :-)

//P

Ska åka om vädret tillåter dock med några polare som inte åker sporthoj(offroad).
Ner till Strängnäs och sedan åka runt.

Yo!

:4skrika
-Jag kommer!
Nisse Benzzon, glöm ej ge mig ditt mobilnr i morgon. Ditt gamla funkar fortfarande inte ju......

varvet??

vart ligger d.....menar ni fiket vi mälarparken..lr där d va ett öltält förra sommaren..typ vid löga??

Fluffy, åk in där mälartälet var, det finns en Preem-Automatmack där. Fortsätt in, till vänster. Där står vi.

//B

..

Bandit600 skrev:
Fluffy, åk in där mälartälet var, det finns en Preem-Automatmack där. Fortsätt in, till vänster. Där står vi.

//B

oki!..dyker iafall..förbi o säger hej.....får se om d blir nån långtur..har lite ont i baken efter hemtransporten me hojen på 28 mil..(vet at d inte e nå långt för er som kör sporthoj..,men sätt dig på en offroadare som man bara kan köra i ca:110-120 Km/h så..

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti