Mälarnrunt från västerås 16/8

Albertsson

Ride, Eat, Sleep, Repeat
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM 660 DRZ 400
Jag å nägra till drar från varvet vid 12 på lördag vi åker rytternevägen till kvicksund å kollar lite på hojjarna där
Nägon som ska med?

P.s jag e nog ute hela fredagkväll oxå för jag får min nya hojj på fredag e.m :squid

Albertsson skrev:
Jag å nägra till drar från varvet vid 12 på lördag vi åker rytternevägen till kvicksund å kollar lite på hojjarna där
Nägon som ska med?

P.s jag e nog ute hela fredagkväll oxå för jag får min nya hojj på fredag e.m :squid
ska faktiskt upp till V-ås i helgen så vart har du tänkt träffas i så fall

red_ninja

Ring eller smsa på 0730-494997 så får du veta vart för jag drar å hämtar min hojj nu

Tjena Albertsson-mannen!

Är inte vädret alldeles för djävligt så dyker jag upp... strax före 12.00 med nylimmat... :-)

//P

Ska åka om vädret tillåter dock med några polare som inte åker sporthoj(offroad).
Ner till Strängnäs och sedan åka runt.

Yo!

:4skrika
-Jag kommer!
Nisse Benzzon, glöm ej ge mig ditt mobilnr i morgon. Ditt gamla funkar fortfarande inte ju......

varvet??

vart ligger d.....menar ni fiket vi mälarparken..lr där d va ett öltält förra sommaren..typ vid löga??

Fluffy, åk in där mälartälet var, det finns en Preem-Automatmack där. Fortsätt in, till vänster. Där står vi.

//B

..

Bandit600 skrev:
Fluffy, åk in där mälartälet var, det finns en Preem-Automatmack där. Fortsätt in, till vänster. Där står vi.

//B

oki!..dyker iafall..förbi o säger hej.....får se om d blir nån långtur..har lite ont i baken efter hemtransporten me hojen på 28 mil..(vet at d inte e nå långt för er som kör sporthoj..,men sätt dig på en offroadare som man bara kan köra i ca:110-120 Km/h så..

Nyheter
BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Back