Lyxfällan

Ska man skratta eller gråta? Är inte hon med i bartenderskolan också?

Ok, jag är inte en snäll människa alla gånger men jag brukar försöka hålla tillbaka mina aggressioner mot människosläktet så långt det går.
Men nu får jag sån enorm lust att ta människans huvud och banka det några gånger hårt i bardisken på hennes förbannade Stureplanskrog.
Snälla, kan ingen bara kidnappa och sälja henne som "lyxluder" till öststaterna?

Och just ja, avrätta hennes föräldrar genom stening på Sergels torg då det är deras fel :mad:

Edit/ Hon är ju för fan livs levande propaganda för p-piller, kastrering och allt där emellan!

De e ju faktiskt synd om tjejen hon är blåst OCH blir dessutom utnyttjad av TV3

Det jobbigaste är väl att fanskapet nästan säkert kommer att göra karriär på tv3/5 tillsamans med alla andra tallanglösa bimbosar dom plockat upp via sina jeffla docku-såpor. :mad:

Tvångsvård och förmyndare, annars går våpet under.

Klarade några rader i bloggen...herregud! Engelskan är klart sämre än granngrabbens...han går i tvåan:va

De e ju faktiskt synd om tjejen hon är blåst OCH blir dessutom utnyttjad av TV3

När de är sådär dumma, alltså dumma förbi den där gränsen så blir livet faktiskt väldigt bekymmerslöst.

Skulle man kasta ut henne från ett flygplan skulle hon inte bli rädd, inte för att hon är modig utan för att hon helt enkelt inte skulle förstå att det var marken som närmade sig.

Sluta va så jefla balla o bittra! Utan såna brewdar skulle vi killar aldrig få tömma o glömma. :fakta
2 groggar till henne så blir de åka av :tuttar

henne hade jag velat se i skogen
Tv3 kan juh sälja biljetter till andra som kan åka dit o se när hon tittar i naturen:arsele

Nästa vecka är det en hojåkare i knipa. Antar att han ska förnedras. Hojen ska väck så blir allt bra. Frun kommer nicka instämmande i bakgrunden.

• Gilla
Reaktioner: SGM
Hade jag fått välja så hade jag dragit fram ett hagelgevär där på bryggan när hon snacka om att hon ville bli "yachtsäljare"...sagt åt henne att det här är det bästa för alla o laddat bössan. Lite som en skadad häst som borde avlivas

Hade jag fått välja så hade jag dragit fram ett hagelgevär där på bryggan när hon snacka om att hon ville bli "yachtsäljare"...sagt åt henne att det här är det bästa för alla o laddat bössan. Lite som en skadad häst som borde avlivas

Men innan så måste man få en sista ridtur för att se efter en sista gång.

Kom på en briljant programidé.....samla ihop dessa brudar, airlifta dom rakt ner i Amazonas djungel, den som överlever 2 veckor på vad naturen har att erbjuda vinner något roligt.

Sluta va så jefla balla o bittra! Utan såna brewdar skulle vi killar aldrig få tömma o glömma. :fakta
2 groggar till henne så blir de åka av :tuttar

Hon var ju inte ens påsättningsbar! Dels för att hon var ful, men sen är hon ju så blåst så hon skulle glömma att andas när hon suger av dig och du skulle ha ett lik fastnaglat runt kuken. Kul att förklara det för snuten 20 minuter senare :näsblod

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman