Pips
Guest
Ska man skratta eller gråta? Är inte hon med i bartenderskolan också?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ok, jag är inte en snäll människa alla gånger men jag brukar försöka hålla tillbaka mina aggressioner mot människosläktet så långt det går.
Men nu får jag sån enorm lust att ta människans huvud och banka det några gånger hårt i bardisken på hennes förbannade Stureplanskrog.
Snälla, kan ingen bara kidnappa och sälja henne som "lyxluder" till öststaterna?
Och just ja, avrätta hennes föräldrar genom stening på Sergels torg då det är deras fel
Edit/ Hon är ju för fan livs levande propaganda för p-piller, kastrering och allt där emellan!
De e ju faktiskt synd om tjejen hon är blåst OCH blir dessutom utnyttjad av TV3
Stock är, som sagt lösningenSluta va så jefla balla o bittra! Utan såna brewdar skulle vi killar aldrig få tömma o glömma.
2 groggar till henne så blir de åka av![]()
Sluta va så jefla balla o bittra! Utan såna brewdar skulle vi killar aldrig få tömma o glömma.
Hade jag fått välja så hade jag dragit fram ett hagelgevär där på bryggan när hon snacka om att hon ville bli "yachtsäljare"...sagt åt henne att det här är det bästa för alla o laddat bössan. Lite som en skadad häst som borde avlivas
Hade jag fått välja så hade jag dragit fram ett hagelgevär där på bryggan när hon snacka om att hon ville bli "yachtsäljare"...sagt åt henne att det här är det bästa för alla o laddat bössan. Lite som en skadad häst som borde avlivas
Sluta va så jefla balla o bittra! Utan såna brewdar skulle vi killar aldrig få tömma o glömma.
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT
I Allt om MC nummer 8 som k... |