Lyxfällan!

Ny vecka, nya muppar. En tjockis som är ihop med en minimänniska utan ryggrad, och en unge som heter Kevin...

Saknar man Charlie och Mathias är det bara att slå på/över till 1:an. :tummenupp
Då de har tagit över PLUS, om det är någon som missat det.

Men vafan, detta avsnitt måste ju vara rekord....vilken stackars toffel, killen är ju helt tillintetgjord av den där paddan....värsta jag sett.....

Men vafan, detta avsnitt måste ju vara rekord....vilken stackars toffel, killen är ju helt tillintetgjord av den där paddan....värsta jag sett.....

Mjo, skall man absolut toffla ska det väl vara en snygg :tuttar så man öht får något ut av hunsningen ändå! :gnissla

Nästa vecka verkar lovande,en hiphopfjant på 47 bast som väntar på sitt genomslag.
Moahahahahahah.

Var han 140cm lång i dagens program :va

Edit/ "Var han i dagens program 140cm lång" skulle det stå, lite bättre svenska...

Nu har jag ju sökt i hela norra norrland och en bunt jobb i stockholmsområdet. Så svindyrt boende verkar inte vara någon garanti för lågavlönade jobb :gnissla
nej nue ganska kassa tider almänt men du ser nog va jag menar.

Föresten om du vill kan jag försöka få in dig som extrajobbare på mitt gamla lagerjobb i ystad, dom andra extra jobbarna vet inte vad arbeta innebär så du kan snabbt få rätt många timmar om det finns att göra, sista månaden jag jobba hade jag ut 20. 120 plus semester ersättning i timmen dock ingen ob eller öb.

Du kan hyra få hyra min bostadsrätt för 1500 i månaden.

Annars åk till norge där kan vilken idiot som helst bli förman..

Saknar man Charlie och Mathias är det bara att slå på/över till 1:an. :tummenupp
Då de har tagit över PLUS, om det är någon som missat det.

..... och gjort om plus till typ Lyxfällan variant. SHIT jag saknar sverkers va!! va va!

Jag tänkte inte så mycket på det förrän flyttgubbarna kom och alla skulle hälsa på varandra, då funderade jag på om flyttgubbarna var kolossalt stora eller om detta par var väldigt små. :)

Svårförfattad mening.
Jag tror att de var små, vilket gör paret litet.

nej nue ganska kassa tider almänt men du ser nog va jag menar.

Föresten om du vill kan jag försöka få in dig som extrajobbare på mitt gamla lagerjobb i ystad, dom andra extra jobbarna vet inte vad arbeta innebär så du kan snabbt få rätt många timmar om det finns att göra, sista månaden jag jobba hade jag ut 20. 120 plus semester ersättning i timmen dock ingen ob eller öb.

Du kan hyra få hyra min bostadsrätt för 1500 i månaden.

Annars åk till norge där kan vilken idiot som helst bli förman..

Fantastiskt hörrö, kanske ev. nästan 20timmar i månaden, det blir ju din hyra efter skatt..

Nyheter
A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla