lyssna på musik när man kör hoj?

Har du musik när du kör hoj?

• Antal röstningar
    0
har inte känt behov av musik... än... öronproppar för att skydda mot höga ljud. sen är det bara till att lyssna på dendär rösten inni huvudet om man skulle tröttna på hojens ljud, den har ju alltid en massa saker att säga :tummenupp kanske tillockmed kan få den att sjunga lite för en :tungan

Är det bara jag som tycker det är svårt att få lurarna att stanna där när man drar på hjälmen?
Jag kan inte ha såna där koss, som alla snackar om, för de sitter i örat i 3 sekunder, sen trillar de ur.. Har provat alla storlekar, det går bara inte att ha såna.. :rolleyes:

Swish skrev:
Är det bara jag som tycker det är svårt att få lurarna att stanna där när man drar på hjälmen?
Jag kan inte ha såna där koss, som alla snackar om, för de sitter i örat i 3 sekunder, sen trillar de ur.. Har provat alla storlekar, det går bara inte att ha såna.. :rolleyes:

Jo pluggar kan vara svåra att hitt rätt sort av. Öronen har ju lite olika former. Har du testat att köpa ett extrapack med "muffar" till Koss pluggarna? Där finns massor av former och storlekar som går klippa till rätt form.

men tycker inte ni att det tar för mycket koncentration räcker det inte md att man måste hålla koll på allt annat speciellt i högre farter ingen bil direkt som har en kaross runt om dig

Quest skrev:
2040210 Jo pluggar kan vara svåra att hitt rätt sort av. Öronen har ju lite olika former. Har du testat att köpa ett extrapack med "muffar" till Koss pluggarna? Där finns massor av former och storlekar som går klippa till rätt form.

Jag köpte till silikontuttar till mina kosss på teknikmagasinet. hade samma problem som dig marie

jag har försökt med kombinationen iPod+Koss men det funkar inte. Min hjälm, 10år gammal, är på tok för brusig över 70-90 blås för att det ska va roligt. På långkörning, 60 mil motorvägs tröska eller nått, så skulle det vara skönt med nått som stör tristessen. Ska testa nu i sommar med ny hoj o ny hjälm ;)

Har tidigare kört med musik när man skall åka en långtur. Men iår skall jag köpa twin så vi får se hur det går med den saken :D

Nyheter

Pressmeddelande 2026-08-05F...

Premiär för Östgöta Dundret

Under 1940 talet var Finspå...

Ny 500-kubiks retro från Honda

Efter rykten om en ny retro...

Nya BMW S 1000 RR tar form

Redan i maj 2025 gav BMW me...