Lysande funktionärsinsatser på ERF

magnus_moss

Racing is life!
Gick med
11 Aug 2003
Hoj
Kawasaki Supersport, KTM Supermono, ISR Forgotten Era, Honda CB750
Japp det var det verkligen! Klockrena gulflaggor, grönflagg på posteringen efter och inte minst BRA blåflaggning!! :tummenupp :tummenupp :tummenupp
Dessutom gillade jag fyrhjulingen som snabb kördes ut av en sjukvårdkunnig för att ställas mellan banan och den skadade allt medan första hjälpen gavs....Kanon.
TACK funkisar!! :yoparty

magnus_moss skrev:
Japp det var det verkligen! Klockrena gulflaggor, grönflagg på posteringen efter och inte minst BRA blåflaggning!! :tummenupp :tummenupp :tummenupp
Dessutom gillade jag fyrhjulingen som snabb kördes ut av en sjukvårdkunnig för att ställas mellan banan och den skadade allt medan första hjälpen gavs....Kanon.
TACK funkisar!! :yoparty

Instämmer!

Dock kan jag tycka att jag fick se den irriterande blå flaggan lite väl ofta...

:tummenupp

Jag tyckte det såg jättesmidigt ut med en 4-hjuling på banan. När en kille på röd hoj (såg inte vilket nummer han hade) vurpade var funktionären snabbt framme med hjälp av sitt fordon. Hoppas alla som vurpade klarade sig bra, det var några ambulanskörningar tyvärr

Blå flagg

Packalén skrev:
Kan bara instämma. Suväränt jobbat med flaggor o allt annat. Fyrhjulingen gillade jag.. :tummenupp

Prata med han som blåflagga vid hårnålen (kille i blå tröja) efter loppet och han hade en jäkla kramp!! :tummenupp
Kan ju tänka mig hur han känner det i dag!!!

Instämmer helt !

Det var riktigt bra jobbat :banana

Å tur med vädret hade vi ju också :tungan

*/ ?>
Back