MR Z
Med TL´n är man herre över åskan!
- Gick med
- 3 Sep 2004
- Hoj
- Suzuki TL1000R-99, Yamaha XT660R-08, Ducati 1198S-09, Yamaha XTX Sidewinder 141"LE
Är det bara jag som är trött på alla "Blocket-lycksökare"?! Om man tex annonserar ut en hoj för 50k så är det alltid nån som erbjuder en 30k! Uttryck som "snabb affär" och "inget snack" ses som oerhörda fördelar från köparen. Vad exakt innebär en snabb affär? Tar man upp plånboken snabbt, eller lägger man upp dem extra snabbt på bordet? Och vad menas med inget snack, är det en stum affärsuppgörelse vi pratar om?
Kommentarer om att andra objekt man sett är så mycket bättre och billigare. Vad är syftet med en sån kommentar, varför köper man inte nyss nämnda objekt när det var så mycket bättre.
Nej jag funderar på att annonsera ut en R1-09 för 25.000:-. Skriva att jag vunnit en jäkla massa pengar och bara vill bli av med skiten. Sen när alla hör av sig antingen skita i att svara, eller att säga att jag PRECIS sålde den för en minut sen. Skrattar gott åt tanken!
Ni som vill ha det värsta som går att få för pengar, men vill betala för en CB400, dream on! Din dröm, min verklighet!
Kommentarer om att andra objekt man sett är så mycket bättre och billigare. Vad är syftet med en sån kommentar, varför köper man inte nyss nämnda objekt när det var så mycket bättre.
Nej jag funderar på att annonsera ut en R1-09 för 25.000:-. Skriva att jag vunnit en jäkla massa pengar och bara vill bli av med skiten. Sen när alla hör av sig antingen skita i att svara, eller att säga att jag PRECIS sålde den för en minut sen. Skrattar gott åt tanken!
Ni som vill ha det värsta som går att få för pengar, men vill betala för en CB400, dream on! Din dröm, min verklighet!