Lv reggad med klös

Loy skrev:
2283217 Det hittar man inte..

ok :va


Går det att lv regga en yamaha yz 125? Jag menar detta med ryckutjämnare och om det blir billigare änn att köpa en färdig reggad
 

Bifogat

  • 3397032864.jpg
    3397032864.jpg
    50.6 KB · Visningar: 45
Chucky skrev:
2283236 ok :va


Går det att lv regga en yamaha yz 125? Jag menar detta med ryckutjämnare och om det blir billigare änn att köpa en färdig reggad


Nej det går inte att regga renodlade crossar. Om dom är E-regg finns en väldigt liten chans att det går.
 
Chucky skrev:
2283302 okej.. vad kostar sig en e-licens? :confused:
typ 1000 allt som allt men det är inte tillåtet att åka e hoj på gaton om du inte ska till träning eller tävling.
 
prulle skrev:
2283306 typ 1000 allt som allt men det är inte tillåtet att åka e hoj på gaton om du inte ska till träning eller tävling.
Det är inte tillåtet att framföra enduron på väg om du inte har rätt kk för den:fakta Du måste att ett kk för effekten i enduron. Så stryper du enduron till 11 kw och den registreras som det då får du köra med endurolicens till och från banan. Om du innehar A1 kort givetvis. Så har jag fattat det.
 
Last edited:
Lundgren skrev:
2283341 Det är inte tillåtet att framföra enduron på väg om du inte har rätt kk för den:fakta Du måste att ett kk för effekten i enduron. Så stryper du enduron till 11 kw och den registreras som det då får du köra med endurolicens till och från banan. Så har jag fattat det.
Min är regad som 11 kw så :FU
 
Lundgren skrev:
2283341 Det är inte tillåtet att framföra enduron på väg om du inte har rätt kk för den:fakta Du måste att ett kk för effekten i enduron. Så stryper du enduron till 11 kw och den registreras som det då får du köra med endurolicens till och från banan. Om du innehar A1 kort givetvis. Så har jag fattat det.


så om man har en Enduro och skaffar sig en e-licens så räcker inte det? man måste alltså ha ett A1 kort oxå? :mad:
 
Chucky skrev:
2283432 så om man har en Enduro och skaffar sig en e-licens så räcker inte det? man måste alltså ha ett A1 kort oxå? :mad:
För att få framföra den på allmän väg ja. Så har jag fattat det när jag pratade med polisen iaf:hihi

Sedan är det ju inte säkert at de vet vad de snackar om.
 
Ja men det måste väll vara en SVEMO eller va de heter "godkännd" träning/tävling för at man ska få åka dit,eller? :confused:
 
Vraför ska du absolut ha en überfettecross med ~40 häst när du kommer från en compact? Tror absolut du skulle vara nöjd med en dt lr liknande ett bra tag. Antagligen lite mer skonsamt för plånboken också :nicka
 
brorzan skrev:
2283597 Vraför ska du absolut ha en überfettecross med ~40 häst när du kommer från en compact? Tror absolut du skulle vara nöjd med en dt lr liknande ett bra tag. Antagligen lite mer skonsamt för plånboken också :nicka

ge mig lite bilder o fakta om lite sånt då ;D
 
Chucky skrev:
2283644 ge mig lite bilder o fakta om lite sånt då ;D
Kolla min tråd i min signatur så kan du se hur en crm ser ut och det är en mycket rolig hoj. Dock har jag haft lite problem med svänghjulet :hihi
 
brorzan skrev:
2283597 Tror absolut du skulle vara nöjd med en dt lr liknande ett bra tag. Antagligen lite mer skonsamt för plånboken också :nicka

eller en WSM - snygg o snäll(4-takt,), lite dyrare än tex en DT men billigare än en KTM, men i princip ingen service alls jämfört me Gasgas/KTM mfl.
EDIT. Länk

WSM
 
Last edited:
HannesH skrev:
2283778 eller en WSM - snygg o snäll(4-takt,), lite dyrare än tex en DT men billigare än en KTM, men i princip ingen service alls jämfört me Gasgas/KTM mfl.
EDIT. Länk

WSM


den var riktigt fin...
men vad är det för skillnad när mellan 4takt och 2takt jag menar i styrka acc och sånt, vad jag har hört så är 4taktare starkare men slöare acc stämmer det?
Riktigt fin WSM iaf
 
Nyheter

Öhlins, som under många år ...

Bridgestone lanserar nytt sportdäck

Bridgestone har presenterat...

Ny Suzuki-importör

Suzuki SV-7 GX var en av Su...

Suzuki byter importör!

Suzuki SV-7 GX var en av Su...

MotoGP-säsongen avslutas i stor stil

Den traditionella finalbild...

Återkallelse av KTM 125, 250, 390 och 990 DUKE-modeller från årsmodell 2024

Är din KTM bland dem som sk...

Nordic Sport & Event sammanfattar 2025 års GGN

Pressrelease; Visby, 2025-1...

2026 års YAMAHA XSR900 GP

Yamahas Sport Heritage-seri...

Yamaha firar 70 år med klassiska Supersport-färger

Yamaha Motor firar sitt 70-...

Smarta garageprylar från IVON!

IVON motorcykellyft, 450 ki...

Back
Top