Biltmore
Blood Group: Red
Undrar hur stora chanserna är att lyckas LV regga en E-reggad KTM 620 Supercomp? årsmodell 1994..?
Är det krav på bullerintyg etc?
Är det krav på bullerintyg etc?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Gubblasse måste man inte vara med i en klubb m,m för att du ska kunna säga att du ska till träningen? har för mig att det var en massa kriterier för att du ska ha rätt att framföra den på väg.
Gubblasse måste man inte vara med i en klubb m,m för att du ska kunna säga att du ska till träningen? har för mig att det var en massa kriterier för att du ska ha rätt att framföra den på väg.
Kör man däremot cykeln med lampor, backspegel, vettig ljudnivå så vill jag se den Snutis Jävlius som bemödar sig att slå ner på detta och ge böter.De absolut flesta poliser jag träffat på har ingen aning om vad E-regg är för något..
2p2 så det är både klubb medlemskap och svemolicens? va var det mer för kriterier?
ja risken är nog inte så stor att man åker fast. men hur ser det ut när grisen gör en slagning på den det undrar jag. om det står att den är e reg. skulle ju va guld om man visste säkert att det funkar har tankar på köpa enduro typ 450 men dom hjoar som e lv reg är både nyare och dyrare...
Fan va grötigt....men om jag köper en e-reggad hoj med lampor, blinkers, skylt...
Kan jag trafikförsäkra den hos vilket bolag som helst? eller MÅSTE kan ha licens för att kunna göra det?