JoUh
Gudomlig sporthojare
Idag hade den stått i ett par dagar. Startar utan problem på första försöket. Jag kör 6 mil, står still i 2 timmar, försöker starta sedan utan framgång. Startmotorn rullar och reläet klickar, men inget mer händer. Springer igång den. Kör hem och parkerar skrotet. Gick ner alldeles nyss för att testa. DÅ spann den minsann innan man hann trycka på startknappen.
Japp, detta eviga problem dessa vårtider. Men det lustiga med detta är att den startar typ varannan gång. Har säkert kört sammanlagt uppåt 50 mil sen påställning. Känns som att det är lotteri om den ska starta eller inte. Börjar bli riktigt jobbigt. Är själv inte jädra händig och teknisk av mig. Men har uteslutit dåligt laddat batteri och taskiga stift. Fler tips emottags med öppna armar!
[Ja, jag har sökt och läst 5011 (femtielva) trådar om startproblem....]

Japp, detta eviga problem dessa vårtider. Men det lustiga med detta är att den startar typ varannan gång. Har säkert kört sammanlagt uppåt 50 mil sen påställning. Känns som att det är lotteri om den ska starta eller inte. Börjar bli riktigt jobbigt. Är själv inte jädra händig och teknisk av mig. Men har uteslutit dåligt laddat batteri och taskiga stift. Fler tips emottags med öppna armar!
[Ja, jag har sökt och läst 5011 (femtielva) trådar om startproblem....]