Lusseparad 12 dec 2010

Bah, jag försöker minsann alltid att föregå med gott exempel :tungan

Jag har inte ens skjutspinnar lixom.

men du vet väl att det där med skjutspinnar är en skröna? hojen går inte fortare för att du plockar bort dom.

men du vet väl att det där med skjutspinnar är en skröna? hojen går inte fortare för att du plockar bort dom.

Hmm, eftersom jag inte har några har jag inte provat att fälla upp dom ens. Det är precis runt 180 det tar slut, kan vara en ledtråd...

För er som inte förstår: Fotpinnar = 185 i MAX?

Du har väl kvar mina gamla? ;)

Eftersom du FÅR skjtusa, min bakram är av aluminium (därav förbudet) och du verkar mån om att Hellfireclub ska åka med borde han ju såklart åka med dig. Klart som köttsaft :D

Om jag är ledig tar jag kanske en tur till Göteborg? Ingen hoj dock :(

Linda! Det är la fan din tur att skjutsa mig på lucia!

Vad roligt, vore sköj att träffa dig igen och kolla så att du inte blivit helt förskånad. :tungan

Det har du helt rätt i! Vi kan pimpa min (tramp)cykel rejält så märker säkert ingen någon skillnad. ;)

SVT har visat intresse av att åka med i paraden.

Så, alla ni som tvekar, se nu till att hjälpa mc-kollektivet att visa sig från sin ljusaste sida :)

Jobbar tyvärr både 12'e och 13'e, annars hade jag lätt varit med, men ska sitta som klistrad framför SVT :D (om chefen inte ser mig)

: dessa 2 gubbar :
Henrik K . Och hans kamera man .
Kameragubben åker bak på mig .
Henrik vete fan hur han ska åka .

[YOUTUBE-ID]hEe1d31-gL0[/YOUTUBE-ID]

Om man ser till bilderna i trådstarten så såg väglaget ganska ok ut,
men vad kör ni för cyklar i år om det ligger som de gör nu?

Känns lite spännande att ge sig ut med blanka däck å nytaget körkort :va

Men lockad är man att hänga på detta.

Ifall väglaget är alldeles för dåligt så måste jag passa.
Jag har också "sportdäck" och är det rena isbanan så fungerar
det inte... Men lite snö borde inte vara någon fara.

Hade vart kul o testa om det fungerade att köra med regndäck på rettan :)

SVT har visat intresse av att åka med i paraden.

Så, alla ni som tvekar, se nu till att hjälpa mc-kollektivet att visa sig från sin ljusaste sida :)

Åfan, på vilket sätt har du varit i kontakt med dem?

Får se om jag hakar på tredje året i rad, men väglaget verkar lite kärvare än tidigare. Har ju kvar både linne och krona så det är inte helt omöjligt att den gamle R6an får bekänna färg även lucia 2010..

Om man ser till bilderna i trådstarten så såg väglaget ganska ok ut,
men vad kör ni för cyklar i år om det ligger som de gör nu?

Känns lite spännande att ge sig ut med blanka däck å nytaget körkort :va

Men lockad är man att hänga på detta.

sitter pirelli diablos på min ninja så det blir att fira hemma i garaget om inte snön försvinner :gnissla man åker inte gärna ut i snöslask med banracer ostar... :brinnerup

Lite så jag kände också, e halt nog med bilen å vinterdäck nu.:banana

Men de hade vart kul å va med i en organiserad körning, eftersom man inte hann med någon tidigare då jag tog kortet i sept.

Jag har kört med regndäck i höst. Blev klart överraskad över hur bra dom har hållt. Greppet har oxå varit väldigt bra.

Jag har bytt skor på hojen till krosskit (enduro). Mest för att jag kommer hålla till en del i leran.

Ni som har "sommardäck" kommer nog klara er bra så länge ni är på dom stora vägarna. Där blir det snabbt uppkört och vi håller oss såpass centralt att vägarna ska vara fina. Har du mycket snö/is runt ditt garage är det lite värre. Men det kanske går att leda den beroende på hur långt det är isigt?

Nåväl, det är långt kvar, kanske har det regnat en hem dag innan, då är ju saken biff :)

Back